Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:43:06 GMT

بولتون: فکر می‌کنم اون به ترامپ می‌خندید

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۲۹۱۰

بولتون: فکر می‌کنم اون به ترامپ می‌خندید

جان بولتون در کتاب جنجالی خود عنوان کرده که عقیده دارد رهبر کره شمالی به تلقی دونالد ترامپ از روابطشان به شدت خندیده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق دولت فعلی آمریکا در مصاحبه‌ای با خبرنگار ای بی سی نیوز در پاسخ به این که آیا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا واقعا فکر می‌کند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی عاشق اوست؟ پاسخ داد که هیچ توضیحی در این باره ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولتون گفت: من فکر می‌کنم کیم جونگ اون به این صحبت به شدت خندیده است. نامه‌هایی که رئیس‌جمهور به مطبوعات نشان داده توسط یک کارمند دفتر تبلیغات سیاسی وابسته به حزب کارگران کره شمالی نوشته شده‌اند.

وی ادامه داد: و رئیس جمهور آمریکا به آنها به چشم سند و مدرک دوستی عمیقشان نگاه کرده است.

بولتون همچنین در کتاب خود نوشته است: دونالد ترامپ مایل به پیوستن رئیس جمهور کره جنوبی به سومین دیدار او با رهبر کره شمالی در ژوئن ۲۰۱۹ در پانمونجوم نبوده است اما به اصرار رهبر کره جنوبی با آن موافقت کرده است.

بولتون در کتابش تحت عنوان نام "اتاقی که در  آن اتفاق افتاد" نوشته است: مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی ۱۱ آوریل ۲۰۱۹ به واشنگتن آمد تا درباره تبعات نشست شکست خورده ترامپ و کیم جونگ اون در دو ماه قبل از آن تاریخ در شهر هانوی بحث کند.

طبق گفته بولتون مون پیشنهاد داده ترامپ و کیم در پانمونجوم یا یک کشتی نیروی دریایی آمریکا دیدار کنند زیرا خواهان یک اتفاق دراماتیک برای نیروبخشیدن به چیزی بود که به زعم وی می‌توانست "نشست قرن" باشد.

با این حال به نوشته بولتون ترامپ خوشبختانه منولوگ او را قطع کرد زیرا به نظر می‌رسید که کم کم به خواب می‌رود و گفت از بابت ایده‌های مون جائه این متشکر است اما تمایل  او بر این است که نشست بعدی به یک توافق عملی برسد. ترامپ تاکید کرد: یک بار دیدار بدون توافق مشکلی نیست اما کسی نمی‌خواهد دو بار نشست شکست بخورد.

به ادعای بولتون مون بیشتر نگران شکل دیدار بود تا محتوای آن اما آنچه برایش بسیار مهم بود و بر آن تاکید فراوان داشت این بود که در دیدار کیم و ترامپ باشد. ترامپ اما تاکید داشت باید قبل از هر نشست دیگری توافقی در جهت لغو برنامه‌های هسته‌ای کره شمالی صورت گیرد.

دو ماه بعد ترامپ سرگرم بررسی ایده دیدار با اون در منطقه غیرنظامی شده میان دو کره بود. او در حالیکه سرگرم نشست گروه 20 در ژاپن بود در توییتی از رهبر کره شمالی برای این دیدار دعوت کرد .

او نوشت: ترامپ نمی‌خواست مون چندان در آن حوالی باشد اما مون مصمم به حضور بود و می‌خواست در صورت امکان این دیدار سه جانبه باشد. من فکر می‌کردم با این اصرار همه چیز خراب شود چون مشخص بود که اون نمی خواست این آنجا باشد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ کیم جونگ اون جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا رهبر کره شمالی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد