Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@00:14:43 GMT

زنان کوچک صد میلیون دلار در جهان فروختند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۲۹۵۳

زنان کوچک صد میلیون دلار در جهان فروختند

فیلم سینمایی زنان کوچک که دو هفته از اکران جهانی آن می‌گذرد، در هفته گذشته ۱۰۰ میلیون دلاری در اکران جهانی فروخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم جدید سونی علی‌رغم تعطیلی گسترده سینماها به علت شیوع ویروس کرونا، اکران خود را از هفته گذشته آغاز کرد و در این هفته توانست به لطف بازگشایی سینماها در برخی کشورهای جهان ۱۰۰ میلیون دلار بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"زنان کوچک" به کارگردانی گرتا گرویج در ۱۲ بازار جهانی از جمله ژاپن و دانمارک عرضه شده که در این دو کشور به ترتیب ۱.۳ میلیون دلار و ۱۷۰ هزار دلار فروش داشته است.

با این اعداد و ارقام فروش ناخالص جهانی "زنان کوچک" به ۲۰۹ میلیون دلار رسید. بدین ترتیب سونی اولین شرکتی است که پس از بازگشایی سینماها آمار فروش خود را اعلام کرده تا بسیاری از شبهات در این مورد برطرف شود.

علاوه بر ژاپن و دانمارک اوضاع در کشورهای دیگر نظیر کره جنوبی نیز مطلوب به نظر می‌رسد. فیلم کره‌ای "جئول بایک" در کشور خودش توانسته در هفته گذشته ۱.۲ میلیون دلار فروش را ثبت کند.

همچنین بسیاری از سینماها آمریکا برنامه دارند تا اواسط ماه جولای بازگشایی را آغاز کنند تا بلکه بتوانند با سه فیلم "تنت"، "مولان" و "زنان کوچک" سر و سامانی به وضعیت خود بدهند.

کد خبر 429963

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گیشه سینما سینمای جهان هالیوود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون دلار زنان کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای

تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل حریفان خود از صعود بازماندند.

به گزارش ایسنا، مسابقات مرحله مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای چین در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان نیز با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی هر چند در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • فارن افرز: چرا قدرت بزرگ‌تر همیشه در ژئوپلیتیک بهتر عمل نمی‌کند؟
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی