Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اتفاقات نویدبخش و امیدآفرینی که این روزها به دست توانای شما رقم خورده، سرود همبستگی و مایه غرور و مباهاتی است که به مدد حق تعالی و هم افزایی یکایک مان در کنار یکدیگرتحقق یافته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان؛ کسری غفوری مدیرعامل شرکت فولاد خراسان از کارکنان این شرکت تقدیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
همکاران پرتلاش و سخت کوش!
رکوردهای تولید، فقط اعداد و ارقام نیستند، بلکه ترجمه حمیّت، عِرق، تلاش و اخلاص شما همکاران معززی هستند که گام های استوارتان در تحقق شعار «جهش تولید»، وطن خواهی و تعهد به شکوفایی و خودکفایی کشور را با وجود همه موانع و دشواری ها به اثبات می رساند.
با یکدیگر عهد کرده بودیم که علی رغم همه دشواری ها و به ویژه باوجود مشکلات ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی قریب به یک ماهه در آغاز سال، از هیچ کوششی برای تحقق «جهش تولید» فروگذار نکنیم و اینک ثبت رکوردهای ماهانه ارزشمند اردیبهشت و خردادماه، نشانه ارزشمندی برای طی این مسیر تا تحقق کامل این عهد است.
ثبت رکورد ماهانه 190136 تن تولید گندله در خرداد ماه که رکورد قبلی تولید واحد «گندله سازی» را که با 180668 تن مربوط به اردیبهشت ماه بود، ظرف کم تر از یک ماه به میزان 9468 تن ارتقا بخشیده است و همچنین، ثبت رکورد ماهانه تولید در واحد «فولادسازی شماره 2»، که رکورد 49729 تنی آبان ماه سال گذشته را با افزایش 1350 تن، در خردادماه 1399 به میزان 51079 تن رساند،
نشان داد که می توانیم همه موانع و دشواری های مسیر را کنار زده و اهداف مشترک مان را تحقق بخشیم.
بر خود لازم می دانم که به پاس این همه ثبات قدم و وظیفه شناسی و تعهد، دستان شما همکاران عزیزم در همه بخش های ستادی، پشتیبانی، فنی، تامین کنندگان و پیمانکاران و به ویژه فولادمردان واحدهای «گندله سازی» و «فولادسازی شماره2» را به رسم قدرشناسی به گرمی بفشارم و نسبت به همراهی و مساعدت های همواره هیات مدیره محترم در پیشبرد اهداف تولید صمیمانه وظیفه سپاس را ادا نمایم.
امید واثق دارم که ید واحدی، به نام خانواده فولاد خراسان، اجر ثبات قدم، اتحاد و ایمان خود را در مسیر تولید و خودکفایی، به مصداق «یدا... مع الجماعه» با رقم زدن سالی سرشار از موفقیت و رکوردهای ماندگار به حول و قوه الهی دریافت خواهد داشت.
کسری غفوری
مدیرعامل شرکت فولاد خراسان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته بیش از پنج میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شد.

عباس سارانی افزود: سد مخزنی رزه درمیان با ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی رواناب‌ها را داشتند.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا روز گذشته (شنبه ۱۵ اردیبهشت) یک میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های تغذیه مصنوعی شوسف، چهارفرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شده، گفت: هشت سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵ میلیون مترمکعب رواناب در استان وجود دارد که از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار مترمکعب رواناب در این سد‌ها ذخیره شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در حال حاضر از ظرفیت ۷۵ میلیون مترمکعب سد‌های مخزنی استان ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده و برای ذخیره‌سازی سیلاب و رواناب در سد‌ها مشکلی وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت