Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به تفاهم نامه منعقده میان وزارت نیرو و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری گفت: شرکت آب منطقه ای و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حال آماده کردن طرحی با عنوان گردشگری آبی هستند که اجرای آن علاوه بر افزایش درآمد مردم روستاها، موجب حضور گردشگران در استان و پررنگ شدن وجهه گردشگری آن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: هادی حق شناس در اولین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، اظهار کرد: در طرح گردشگری آبی، حدود 90 آب بندان و سد موجود در استان در زمینه گردشگری و ورزش های آبی شناسایی شده است.

وی افزود: گلستان یک استان گردشگری است اما هنوز از این ظرفیت به نسبت سایر استان ها استفاده نشده و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب ازاین قابلیت سودآور در راستای اشتغال و درآمدزایی مردم استان بهره ببریم.

استاندار گستان با اشاره به تعهد اشتغال استان گفت: در سال گذشته تعهد اشتغال استان 30 هزار شغل بود که در سال گذشته 27 هزار شغل ایجاد شد و تعهد اشتغال برای سال 99 نیز 33 هزار شغل است.

وی گفت: در سال گذشته یک هزار میلیارد تومان به اجرای طرح های کارورزی، اشتغال روستایی و .. اختصاص داده شد اما منابع سال جدید هنوز ابلاغ نشده است.

استاندار گلستان با اشاره به تدوین سند جهش تولید در استان، افزود: با توجه به نامگذاری سال جدید، دستگاه های اجرایی با محوریت سازمان برنامه و بودجه مکلفند طرح هایی که به توسعه زیرساخت های جهش تولید کمک می کند و تا پایان سال به اتمام می رسند را شناسایی و معرفی کنند تا با استفاده از منابع دولتی و بانک ها آنها را به بهره برداری برسانیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان