Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فدراسیون قایقرانی کشورمان از برگزاری لیگ‌های برتر در رشته‌های زیرمجموعه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کتایون اشرف نایب رییس فدراسیون قایقرانی کشورمان از برگزاری لیگ‌های رشته‌های زیر مجموعه به خبرنگار برنا خبر داد و اعلام کرد: سال گذشته کارهای لازم برای برگزاری لیگ برتر در رشته‌های کانوپولو، روئینگ، آبهای آرام و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... انجام شده است. امسال هم منتظر هستیم تا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اجازه فعالیت‌های رقابتی را صادر کند تا اقدام به برگزاری لیگ کنیم. مسابقات باشگاهی تقریبا در تمام رشته‌های زیر مجموعه انجام می‌شود و این موضوع باعث رونق و فعال شدن هیات‌های استانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر دوره‌های مجازی مربیگری و داوری برگزاری می‌کنیم و برای برگزاری اردوهای ملی منتظر اجازه وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستیم. هرکسی که بتواند رکورد خود را به سطح مورد نظر ما برساند، می‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد. همچنین بسیار خوشحال می‌شویم، ورزشکاران باتجربه‌ای که از محیط ورزش دور شده‌اند به این عرصه بازگردند و از برگشت ورزشکاران استقبال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر قایقرانی کتایون اشرف برگزاری لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در ۳ حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ورزش‌‎های دیجیتال و فیجیتال در ۳ سطح /دانشگاهی، استانی و ملی

۱- دیجیتال «فیفا ۲۰۲۴، E-football»،

۲- فیجیتال «مینی فوتبال فیجیتال، مینی بسکتبال فیجیتال»

۳- حرکتی «kinect» «دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، رزمی»

ورزش‌های رباتیک در ۲ سطح / استانی، ملی/

۱- مسابقات ربات‌های واقعی «مسابقه خودرو‌های خودران، مسابقه فوتبال اندازه کوچک، مسابقه دوی ربات‌های انسان نما»

۲- مسابقات شبیه سازی «مسابقه شبیه سازی فوتبال ۳ بعدی، مسابقه شبیه سازی خودرو‌های خودران»

۳- مسابقات لیگ نوآوری و خلاقیت «طراحی و ساخت ربات‌های صخره نورد، شناگرو ایده‌های آزاد»

فناوری و نوآوری در ورزش

۱- تحلیل‌های عملکردی در سطح ملی «تحلیل داوری صحنه‌های ورزشی، پیش‌بینی درصد مالکیت توپ در مسابقه، تحلیل بیومکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی»

۲- طراحی و برنامه‌نویسی در دو سطح استانی و ملی «طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی صنعتی محصول ورزش، شبیه سازی الکترونیکی ابزار ارزیابی در ورزش»

گفتنی است؛ ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی با امکان ثبت‌نام کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت