Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

مخالفت آرتور با انتقال به تورین

طی هفته های گذشته بحث جدایی آرتور ملو از بارسلونا بسیار داغ دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته شده که این بازیکن احتمالاً با هافبک بوسنیایی یوونتوس یعنی میرالم پیانیچ معاوضه خواهد شد و ادامه فوتبال خود را در بیانکونری و تورین پشت سر می‌گذارد‌‌.

با این وجود در هفته های اخیر هافبک برزیلی بارسلونا به جدایی از این تیم واکنش نشان داد و اعلام کرد هیچ تمایلی به ترک نوکمپ ندارد و قصد دارد فوتبالش را در بارسا ادامه دهد؛ موضوعی که باعث شد بحث معاوضه این بازیکن با هافبک بوسنیایی یوونتوس در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.طبق ادعای مارکا، او حتی پیشنهاد سالیانه 5 ملیون یورو یوونتوس نیز مقاومت و رد کرده تا برای جایگاه خود در بارسلونا بجنگد.

تری-لمپارد، رفاقت حتی در رقابت

پیش از آغاز بازی بین دو تیم استون ویلا و چلسی در چارچوب هفته سی‌ام رقابت های لیگ برتر انگلیس، شاهد تقابل جذابی بودیم. جایی که دو ستاره و کاپیتان سابق چلسی این بار در قامت رقیب مقابل یکدیگر قرار گرفتند. سرمربی آبی‌های لندن یعنی فرانک لمپارد و جان تری که به عنوان مربی در استون ویلا فعالیت می کند، پیش از آغاز مسابقه امروز خوش و بش گرمی با یکدیگر انجام دادند.

نقشه بارسلونا برای تقابل با اتلتیکو مادرید

شاید در دشوارترین دیدار باقیمانده فصل برای بارسونا، آنها باید هفته آینده به مصاف اتلتیکومادرید بروند و در استادیوم نوکمپ پذیرای شاگردان دیگو سیمئونه باشند. دیداری که امتیاز از دست دادن در آن شرایط را برای قهرمانی دشوارتر از این می کند، اگرچه برسا در سال های اخیر در لالیگا معمولا مقابل روخی بلانکوس موفق بوده است.

اما نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا به دنبال اخذ مجوز برای حضور هواداران در نوکمپ در شرایطی خاص است. در حالیکه به نظر می رسد تا ماه های آتی امکان حضور تماشاگران در استادیوم ها فراهم نیست، بارسلونا امیدوار است با فراهم کردن شرایطی ویژه، هواداران در فاصله یک و نیم متری در کنار یکدیگر بنشیند تا هم فاصله گذاری اجتاعی حفظ شود و هم امکان پر شدن نیمی از استادیوم فراهم باشد. این در حالیست که هنوز در اروپا تصمیمی قطعی در مورد زمان بازگشت دوباره هواداران در ورزشگاه ها فراهم نشده و باید دید آیا این طرح مورد پذیرش لالیگا و دولت اسپانیا قرار خواهد گرفت یا خیر.

انتقال هافبک چلسی به یوونتوس منتفی شد؟

تحرکات تیم های بزرگ خرید بازیکن از همین حالا آغاز شده و اخبار حاکی از آن است جورجینیو، هافک چلسی به شدت مورد علاقه مائوریتزیو ساری قرار دارد. این خود ساری بود که مقدمات خرید جورجینیو از ناپولی برای چلسی را فراهم کرد و حالا علاقمند است یک بار دیگر هدایت او را بر عهده گیرد.

اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد احتمال انتقال جورجینیو به تورین چندان بالا نیست. باشگاه یوونتوس پیشنهاد معاوضه بین این بازیکن با میرالیم پیانیچ را تقدیم مدیران چلسی کرده که مورد پسند آنها قرار نگرفته و باشگاه انگلیسی تنها با دریافت پول نقد حاضر به فروش جورجینیو خواهد بود. چلسی رقمی در حدود 40 تا 50 میلیون یورو برای فروش جورجینیو طلب کرده که پرداخت آن در توان یوونتوس نیست و در حال حاضر شانس زیادی برای نهایی شدن این انتقال وجود ندارد.

لمپارد:مهم بود که بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم

چلسی با هدایت فرانک لمپارد، پس ازشروع مجدد لیگ انگلیس در اولین دیدار خود به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه ی دو بر یک به پیروزی رسید.

فرانک لمپارد در پایان بازی پیرامون این پیروزی گفت: " من واقعا از عملکرد تیم رضایت دارم. ما توپ را به خوبی جابجا کردیم اما گل خوردیم و این بخشی از اتفاقی بوده که در طول این فصل برای ما رخ داده است. از پیروزی در دیدار مقابل استون ویلا خوشحال هستیم. برای ما مهم بود که بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم. با این حال فکر می‌کنم که باید بیشتر از اینها پیشرفت کنیم."

ستاره سیتی در تیررس اینتر

به نظر می رسد که باشگاه اینتر قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود در نقل و انتقالات پیش رو اقدامات گسترده ای انجام دهد. سمت راست خط دفاعی یکی از مناطقی است که آنتونیو کونته تیمش را به تقویت در آن ناحیه از زمین نیازمند می بیند.

حالا و در همین رابطه سان مدعی شده که باشگاه اینتر قصد دارد برای جذب ستاره خط دفاعی منچسترسیتی یعنی کایل واکر اقدام کند. تا جایی که نراتزوری این بازیکن را در صدر لیست نقل و انتقالاتی خود قرار داده است. اگرچه تیم های کونته همواره با روش سه دفاعه به میدان می‌روند اما با این حال به نظر می‌رسد که کایل واکر می‌تواند در این روش از بازی به خوبی جا بیفتد.

خامس پس از 247 روز بالاخره فیکس شد

روز گذشته و در جریان دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد که با برتری دو بریک رئال مادرید همراه شد، خامس رودریگز ستاره ی کلمبیایی رئال مادرید پس از 247 روز بالاخره در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایش به نسبت خوبی را نیز از خود به جا گذاشت. باید دید آیا این بازیکن می تواند اعتماد زیدان را تا آخر فصل بدست آورد یا باید منتظر اتفاق دیگری در رابطه با این ستاره ی خلاق باشیم.

دربی کسل کننده، جشن قهرمانی در خانه رقیب؟

شب گذشته در اولین دیدار پسا کرونا لیورپول که مصادف با دربی مرسی ساید بود، دو تیم لیورپول و اورتون به مصاف هم رفتند که در دیداری بی هیجان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا قهرمانی لیورپول یک هفته به تاخیر بیافتد. باید دید آیا این تیم می تواند در دو دیدار آینده نتایج لازم جهت قهرمانی را بگیرد یا خیر اما نکته ی جالب تر این است که شاگردان کلوپ پس از دیدار با کریستال پالاس در روز چهارشنبه باید به مصاف منچستر سیتی آن هم در شهر منچستر بروند و چنانچه در بازی اول پیروز شوند و در بازی دوم شکست نخورند، جشن قهرمانی را در شهر منچستر برپا خواهند کرد که مسلما به مذاق چه آبی ها و چه قرمز های منچستر خوش نخواهد آمد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان آرتور ملو بارسلونا رئال مادرید لیورپول اورتون منچستر سیتی اینتر خامس رودریگز پیانیچ چلسی جان تری فرانک لمپارد اتلتیکو مادرید جورجینیو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال اروپا آرتور ملو بارسلونا رئال مادرید لیورپول اورتون منچستر سیتی اینتر خامس رودریگز پیانیچ چلسی جان تری فرانک لمپارد اتلتیکو مادرید جورجینیو فرانک لمپارد رئال مادرید استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود

سرمربی منچسترسیتی آماده جدایی ستاره پرتغالی‌اش در تابستان است.

به گزارش ایسنا، برناردو سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در فصل جاری بوده است و نمایش بسیار خوبی در سیتی داشته و فصل قبل سهم به‌سزایی در قهرمانی این تیم در قهرمانی‌های سه‌گانه داشت. این بازیکن پیشنهادهای بسیار خوبی از لیگ عربستان دارد و دو تیم الهلال و النصر و البته پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا هم سخت به دنبال این بازیکن‌اند.

به نوشته اسپورت، اگر بازیکن پرتغالی بخواهد به بارسلونا برود، گواردیولا مانعی برای این بازیکن نخواهد بود. هنوز مشخص نیست آیا بارسلونا حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ برناردو است یا خیر ولی چیزی که مشخص است تمایل این بازیکن به جدایی از سیتی است. سیلوا با پپ گواردیولا درباره پذیرش انتقالش به اسپانیا صحبت کرد اما سرمربی اسپانیایی به هیات‌مدیره تیمش اطلاع داد بارسلونا باید پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه دهد.

برناردو آماده انتقال به نوکمپ در تابستان پیش رو است و سران بارسلونا باید ۶۰ میلیون یورو برای خرید او هزینه کنند. سیلوا پس از هفت سال حضور در سیتی، در تابستان پیش رو به دنبال یافتن تیم جدیدی است.

منچسترسیتی هم‌اکنون با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و رقابت سختی با آرسنال و لیورپول برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. سیتی باید یکشنبه در زمین ناتینگهام‌فارست به میدان برود. هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته چهار سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد و سیتی تلاش می‌کند بتواند به این رکورد مهم دست یابد. سیتیزن‌ها همچنین در فینال جام حذفی نیز حضور دارند و باید اوایل خرداد در ورزشگاه ومبلی برابر یونایتد قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی