Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از اهدای ۴۰۰ دست لباس مخصوص مقابله با کرونا به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبر داد.

فرجام دانش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با قدردانی از فعالیت مستمر آتش نشانان بندرعباسی برای ضدعفونی و گند زدایی شهر اظهار کرد: آتش نشانی بندرعباس با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات در اختیار و استفاده از توان آتش نشانان عملیات ضد عفونی کردن نقاط مختلف شهر را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار انجام عملیات ضد عفونی، نیروهای آتش نشانی عملیات‌های مرتبط با حریق و امداد و نجات را نیز برعهده دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه اگر مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند زحمات کادر درمان و پزشکان بی نتیجه نخواهد ماند، اظهار کرد: وزارت بهداشت تمام توصیه‌های لازم را انجام داده است و برای عبور از شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا حضور و فعالیت چند ارگان و یا نهاد خاص کافی به نظر نمی‌رسد و همه هم‌وطنان باید وارد عمل شده و وظیفه ملی و مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند و با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند.

وی از اهدای ۴۰۰ لباس مخصوص کادر درمان در مقابله با شیوع کرونا با همکاری شهرداری بندرعباس به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبر داد و تصریح کرد: این امر در جهت همکاری و محافظت کادر درمان در مقابله با کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان صورت گرفت.

کد خبر 429972

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر بندر عباس کرونا ویروس کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کادر درمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید