Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اسماعیلی گفت: کشیدن مفسدان دانه درشت به پای میز محاکمه به عیان گویای این است که قوه قضائیه با هیچ کسی مماشاتی نداشته و عدالت را اجرایی می‌کند و این اقدامات قطعاً مورد حمایت مجلس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات موثری در رابطه با مبارزه با فساد در دستگاه قضا صورت گرفته است که  تاثیر بسزای در افزایش اعتماد عمومی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مبارزه با فساد برای عامه مردم باید به صورت عینی قابل لمس باشد و در این چند سال با رویکرد متفاوتی که آیت‌الله رئیسی دیده‌ایم؛ موجب افزایش امید در جامعه شده است.

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کشیدن مفسدان دانه درشت به پای میز محاکمه  به عیان گویای این است که قوه قضائیه با هیچ کسی مماشاتی نداشته و عدالت را اجرایی می‌کند و این اقدامات قطعاً مورد حمایت مجلس است.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه با رویکرد مبارزه با فساد از دورن و بیرون که در پیش گرفته، مورد تحسین فعالان  مختلف سیاسی و اجتماعی کشور قرار گرفته است که می‌توانند گام بلند در گسترش عدالت باشد.

نماینده مردم گرمی  خاطرنشان کرد: مردم برخورد با دیگر دانه درشت‌ها را که به نوعی وصل به افراد با نفوذ بوده و یا نسبتی نزدیک با آنان دارند را هم انتظار می‌کشند.


انتهای پیام/م

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید رضایی فر در نشست هماهنگی عملیاتی کردن پذیرش اساتید و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین گفت: سازمان امور دانشجویان طبق روال گذشته این دانشجویان را که متقاضی تحصیل در ایران هستند می‌تواند بورسیه کند و پشتیبانی‌های لازم مانند امور کنسولی و رفاهی از آنان مانند سایر دانشجویان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: این اقدام وزارت علوم در راستای حمایت از آزادی و صلح در مقابله با ظلم و ستم بوده و یک اقدام در پشتیبانی از آزادی‌های مرسوم دانشگاهی است.

رضایی‌فر افزود: این پیشنهاد ایران مبتنی بر تجربه موجود در ایران در پذیرش و تحصیل دانشجویان بین المللی از ۹۴ کشور جهان صورت گرفته است و دانشگاه‌های ما در کیفیت بالایی از علم و فناوری بر اساس شاخص‌های رتبه بندی جهانی هستند.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم گفت: این شکل از مقابله با دانشجویان در کشور‌های آمریکایی و اروپایی برای اولین بار در تاریخ این کشور‌های مدعی آزادی بیان صورت می‌گیرد.

رضایی فر گفت: اگر چه دولت‌های غربی و امریکا می‌کوشند با تاکید بر فرا روایت‌های جعلی تاریخی و ضد یهودی خواندن تظاهرات دانشجویی از اعتبار آن بکاهند و افکار عمومی را منحرف کنند، ولی تاریخ نشان داده است اینگونه برچسب زدن‌ها خیلی زود رنگ می‌بازد و اصالت و حقیقت راه خود را به نیکی طی خواهد کرد.

گفتتی است؛ در نشست هماهنگی حمایت از دانشجویان حامی مردم غزه، روسای دانشگاه‌های برتر کشور و مدیرکل دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان حضور داشتند و ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی خصوصا در فجایع غزه و نیز اقدامات تروریستی این رژیم و همچنین محکومیت برخورد با اساتید و دانشجویان در محیط دانشگاهی، و با حمایت از اقدامات مقابله جویانه و بازدارنده در برابر این رژیم کودک کش، تصمیماتی در نحوه پذیرش و همکاری با دانشجویان و اساتید آزادی خواه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد نمایشی با فروشندگان لوازم خانگی قاچاق/ اراده‌ای برای مبارزه با پدید قاچاق نیست
  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند
  • افزایش بی‌اعتمادی مردم ترکیه به حزب حاکم
  • کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • رسالت معاونت پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با مجلس است
  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم