Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: تکلیف اسکندری و اینکه او می‌تواند همچنان رئیس این فدراسیون باشد یا خیر تا مرداد مشخص می‌شود. تاریخ انتشار: 11:45 - 02 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۰۵۱

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه انتخابات فدراسیون ورزش همگانی با دستورالعمل جدید برگزار خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: بعید می‌دانم انتخابات فدراسیون همگانی با دستورالعمل جدید برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه تکلیف ریاست فدراسیون بیلیارد و اینکه آیا هاشم اسکندری می‌تواند دوباره ریاست این فدراسیون را بر عهده بگیرد یا خیر، گفت: تکلیف اسکندری تا مرداد مشخص می‌شود. من واقعا نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی در خصوص انتخابات فدراسیون بیلیارد رخ دهد و باید تا مرداد صبر کنیم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره حاشیه‌هایی که پیرامون انتخابات فدراسیون ووشو شد، گفت: عده‌ای در خصوص انتخابات همه فدراسیون‌ها صحبت می‌کنند و  مدام به مهندسی انتخابات اشاره می‌کنند. جالب اینکه این افراد هیچکاره هستند؛ اما ما کار خودمان را می‌کنیم و به این حرف‌ها اعتنا نمی‌کنیم.

خسروی درباره اینکه چرا فدراسیون دوومیدانی دبیر ندارد، خاطرنشان کرد: در این خصوص با مبینی صحبت خواهم کرد تا هر چه زودتر دبیر فدراسیون را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: فدراسیون بولینگ و بیلیارد در انتظار برگزاری مجمع انتخاباتی؛ همه چیز در ابهام است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ووشو علیرضا خسروی وزارت ورزش انتخابات فدراسیون فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902822

دیگر خبرها

  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد