Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:44:22 GMT

اهتمام برای تبدیل زندان ابهر به زندان صنعتی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۳۷۷۲

اهتمام برای تبدیل زندان ابهر به زندان صنعتی

ایسنا/زنجان دادستان ابهر گفت: تلاش می‌کنیم زندان ابهر به یک زندان صنعتی تبدیل شود.

عباس جعفری‌پطرودی صبح امروز (۲ تیرماه) در نشست خبری با اشاره به مشارکت خوب مردم این شهرستان در جشن گلریزان، علی‌رغم شیوع کرونا و کمک به سایر اقشار آسیبدیده، اظهار کرد: تاکنون ۴۳۷ میلیون تومان به‌ صورت نقدی از مردم خیر برای کمک به آزادی زندانیان جمع‌آوری شده و ۵ نفر آزاد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که شغل یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که از زندان آزاد می‌شوند است، ادامه داد: تلاش ما این است که زندان ابهر به یک زندان صنعتی تبدیل شود تا افرادی که از زندان آزاد می‌شوند به واسطه مهارتی که کسب کرده‌اند بتوانند بعد از آزادی برای خود شغلی دست و پا کنند.

این مسئول با اشاره به این‌که همه مجرمان سطح در شهرستان شناسنامه‌دار شده‌اند، بیان کرد: خوشبختانه ابهر در سطح امنیتی خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به گلایه مردم از سرعت‌گیرهای نصب شده در سطح شهر در حوزه ترافیک، یادآور شد: برای کنترل ترافیک در سطح شهرستان نیاز به دوربین‌های سرعت‌سنج وجود دارد.

جعفری با تاکید بر ضرورت مبارزه با چاه‌های غیرمجاز برای مدیریت منابع آبی، ادامه داد: در برخورد با چاه‌های غیرمجاز طبق قانون عمل شده و هیچ تفاوتی بین افراد وجود ندارد.

وی با تاکید بر این‌که مجرم سیاسی در ابهر نداریم، گفت: باید از جرم سیاسی تعریف درستی شود تا مجرمان سیاسی و امنیتی از هم جدا شوند.

این مسئول در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر شکل‌گیری مافیای مسکن در ابهر، یادآور شد: مسکن به یک معضل در سطح کشور تبدیل شده است، لذا دولت باید برای حل مشکل به سمت سرمایه‌گذاری در این حوزه حرکت کند.

دادستان ابهر با اشاره به این‌که عرضه و تقاضا در حوزه مسکن به هم خورده است، ادامه داد: مشکل مسکن یک مشکل کشوری است که حل آن اهتمام جدی مسئولان را می‌طلبد.

جعفری، وجود اسناد عادی را یکی از دغدغه‌های دستگاه قضا عنوان و خاطرنشان کرد: اگر اسناد عادی حذف شود شاهد کاسته شدن از حجم دعاوی و ورود پرونده‌ها به دادگستری خواهم خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان زندان ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

محمد اسدی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

وی از همه عواملی که در برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تلاش می‌نمایند قدردانی کرد.

جشن گلریزان آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با حضور فرماندار، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین، مدیرکل زندان‌ها، رئیس ستاد دیه استان، مدیرکل ثبت اسناد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری و اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار شهرستان دیلم در سالن مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 6091954

دیگر خبرها

  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد