Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@15:35:07 GMT

گل‌محمدی در مورد کاپیتان تیمش ریسک نکرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۳۹۰۵

گل‌محمدی در مورد کاپیتان تیمش ریسک نکرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازهم برای استفاده از کاپیتان تیمش در دیدار دوستانه اخیر ریسک نکرد. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس در شرایطی روز گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف شهر خودرو رفت که سیدجلال حسینی باز هم در این دیدار به میدان نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاپیتان پرسپولیس چند روزی است که شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده و در بازی روز گذشته هم مشکلی برای بازی کردن نداشت، اما یحیی گل‌محمدی نخواست در مورد سیدجلال حسینی ریسک کند.

سیدجلال در تلاش است برای بازی پرسپولیس مقابل پیکان با آمادگی کامل به میدان برود.

درگیری 2 پرسپولیسی ختم به خیر شد

 

انتهای پیام/

 

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی سیدجلال حسینی پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سیدجلال حسینی پرسپولیس یحیی گل محمدی سیدجلال حسینی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!