Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سیتیزن ها شکی ندارد که تیمش از فصل آینده دوباره مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود. 

طرفداری - پپ گواردیولا احتمال خرید نکردن منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را مطرح کرده است.

به گزارش ESPN، منچسترسیتی در کورسی که از جذابیت افتاده است، لیورپول را از هر زمانی به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک تر می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال گواردیولا می گوید احتمالا سیتیزن ها با کادر فعلی در فصل‌‌ آینده برای پس گرفتن قهرمانی از لیورپول تلاش خواهند کرد. 

فعالیت منچسترسیتی در بازار نقل و انتقالات

گواردیولا در مورد برنامه هایش در بازار نقل و انتقالات گفت:

در حال حاضر چیزی در این باره نمی دانم. در بارسلونا، بایرن و حالا در اینجا، هر گاه باشگاه گفت که نمی توانیم از عهده فلان کار بر بیاییم، همین طور شد. اما نمی دانم؛ این بستگی به افرادی دارد که می مانند. شاید تیم طی دو ماه آینده قدم رو به جلویی بردارد و ما با همین افراد به کارمان ادامه بدهیم. در حال حاضر چیزی نمی دانم. 

منچسترسیتی به اندازه کافی در فاز هجومی قدرتمند است

منچسترسیتی علاوه بر یک مدافع میانی جدید، باید چاره ای برای جدایی داوید سیلوا و احتمالا لروی سانه بیاندیشد. گواردیولا اضافه کرد:

نمی دانم که سانه در این تابستان جدا می شود یا در پایان قراردادش ولی ما در فاز هجومی به اندازه کافی بازیکن خوب در اختیار داریم. گابریل (ژسوس) می تواند در سمت چپ بازی کند، فیل فودن می تواند آنجا بازی کند و ما رحیم استرلینگ را هم داریم. ما بازیکنان بزرگ و مستعدی در جلوی زمین در اختیار داریم. بیشتر آن ها در شرایط جسمانی خوبی هستند مثل فیل، ریاض (محرز)، گابریل) و رحیم. آن ها می توانند در یک بازه طولانی به طور مستمر بازی کنند و از نظر مصدومیت ها، بازیکنان با ثباتی هستند. به عقیده من شاید (در بازار) اولویت های دیگری داشته باشیم. نمی دانم آیا پس از شیوع ویروس کرونا، اوضاع مالی و اقتصادی باشگاه ها تغییر می کند یا نه. نمی دانم اوضاع از چه قرار است. در پایان فصل از این موضوع مطلع خواهیم شد.  

لیورپول کار راحتی برای دفاع از قهرمانی خودش نخواهد داشت

لیورپول 5 امتیاز با قهرمانی فاصله دارد و گواردیولا می داند آن ها در آینده هم حریف سختی برای تیمش خواهند بود. 

لیورپول همین تیم قوی باقی می ماند ولی ما وقتی از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کردیم، اولین تیمی بودیم که طی 10 سال اخیر این کار را انجام می داد؛ پس مشخص است که چه کار سختی در پیش دارند. از بین 9 جام (داخلی) آخری که ما برای فتح آن ها جنگیدیم، در هشت مورد آن ها به قهرمانی رسیدیم. این رکورد بدی نیست و من فکر می کنم فصل بعد هم این کار را انجام خواهیم داد. عملکرد ما و امتیاز گرفتن مان خیلی بد نبوده است. ایده هایی برای بازار نقل و انتقالات داریم. سپس فصل بعد دوباره آماده جنگیدن خواهیم بود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل نیمکت لیورپول را ترک کند. جستجو برای یافتن جانشین او توسط مدیران این باشگاه از همان زمان آغاز شد و در طول این مدت گزینه‌های متفاوتی برای هدایت این تیم مطرح شده است.

رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از اسلوت که در حال حاضر هدایت فاینورد را بر عهده دارد به عنوان گزینه اصلی جانشینی این مربی آلمانی نام برده بودند و حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات برای نهایی کردن حضور او روی نیمکت لیورپول در آنفیلد به صورت جدی ادامه دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که لیورپول در ساعات پیش رو برای توافق با باشگاه فاینورد و به خدمت گرفتن سرمربی این تیم پافشاری بیشتری خواهد کرد، چرا که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند هرچه سریع‌تر انتقال اسلوت را نهایی کنند.

این در حالی است که رسانه‌هایی مانند تلگراف هلند خبر داده‌اند که اسلوت علاقه بسیاری به قبول هدایت لیورپول دارد و هیچ مشکلی در جزئیات قرارداد شخصی او با این باشگاه وجود نخواهد داشت. او امیدوار است که مذاکرات این باشگاه با مدیران فاینورد تا ۴۸ ساعت آینده به نتیجه برسد و تکلیف حضور او در این تیم در فصل آینده مشخص شود.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه این مربی هلندی، پیش از این به او اطلاع داده بود که شانس او برای امضای قرارداد با باشگاه لیورپول بسیار زیاد است و همین موضوع امید او برای نهایی شدن این قرارداد در فاصله‌ای کوتاه را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا