Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسجد جمکران با اعلام برنامه‌های این مسجد در دهه کرامت، گفت: کاروان «سفیران مهدوی» متشکل از خادمان مسجد، به منظور توزیع بسته‌های عیدانه میان بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های محل درمان کرونا، به برخی استان‌ها سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی درباره برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای بزرگداشت دهه کرامت، اظهار کرد: خادمان این مسجد مقدس روز دوشنبه، دوم تیرماه در مراسم خطبه‌خوانی و تعویض پرچم گنبد حرم کریمه اهل بیت (س) شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: عصر روز سه شنبه، سوم تیرماه میزبان خادمان آستان قدس رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه (س) هستیم که پرچم تبرکی این دو آستان را به همراه می‌آورند و با حضور آن‌ها آئین خطبه‌خوانی خادمان مسجد مقدس جمکران در صحن جامع امام مهدی (ع) برگزار می‌شود.

وی درباره دیگر ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای بزرگداشت دهه کرامت، ابراز کرد: همراهی در پویش کشوری «فدای دخترم» که برگرفته از عبارت «فدا‌ها ابوها»‌ی امام کاظم (ع) درباره حضرت فاطمه معصومه (س) است و به همت آستان کریمه اهل بیت (س) و مشارکت اعتاب مقدسه راه اندازی شده، ازجمله این برنامه‌ها است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت آستان در آن شرکت کنند.

حسین آبادی با اشاره به آئین‌های جشن و شادباش در مسجد مقدس جمکران برای این ایام، تصریح کرد: برنامه‌های جشن و شادی در این دهه با حضور سخنرانان و مداحان شب‌های چهارشنبه، جمعه و شنبه در صحن جامع امام مهدی (ع) با حضور جمعیت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود به گونه‌ای که در هر فرش شش متری، چهار نفر می‌نشینند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره اجرای پویش «قربانی برای سلامتی امام زمان (ع)»، گفت: قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان بالغ بر ۱۵ تُن گوشت حاصل از این پویش را میان محرومان توزیع کرد؛ هم‌اکنون نیز این پویش به صورت هفتگی هر جمعه با محور قربانی برای سلامتی امام زمان (ع) اجرا و گوشت حاصل از آن میان نیازمندان توزیع می‌شود. علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش می‌توانند از درگاه #۳۱۳*۷۸۰* گزینه پرداخت قربانی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: همزمان با دهه کرامت، خادمان مسجد مقدس جمکران به برخی استان‌ها سفر کرده و در قالب کاروان‌های «سفیران مهدوی» به بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی مراجعه و بسته‌های عیدانه «نذر همدلی» را میان بیماران و کادر درمان آن بیمارستان‌ها توزیع می‌کنند.

حسین آبادی با بیان اینکه این طرح از نیمه شعبان کلید خورده است، خاطرنشان کرد: طرح نذر همدلی تاکنون در ۷۰ درصد استان‌های کشور اجرا شده و در ایام دهه کرامت در استان‌های باقیمانده هم اجرا می‌شود. این بسته‌ها شامل خوراکی، موارد فرهنگی و نیز نمک تبرکی اعتاب مقدسه هستند. در مجموع و در بازه زمانی نیمه شعبان تا پایان دهه کرامت ذیل این طرح بیش از ۵۰ هزار بسته عیدانه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجد جمکران دهه کرامت نیمه شعبان توزیع گوشت معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران مسجد مقدس جمکران بیمارستان ها دهه کرامت برنامه ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای اولین‌بار در غرب کشور، انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان، اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله‌ای بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگری از قبیل دیابت و فشارخون بالا داشتند این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای اولین‌بار هست که در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد کرده است و دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم، بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تابه‌حال انجام‌نشده است و برای اولین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ده استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور