Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به نقش خانواده های معظم شهدا در انقلاب اسلامی گفت: خانواده های معظم شهدا مایه برکت برای انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند و بی شک دعای خیر این عزیزان در طول این سال ها آثار و برکات فراوانی را به همراه داشته و بسیاری از دستاوردهای انقلاب مرهون مجاهدت های شهدا و صبر و بصیرت خانواده های معظم آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دیدار با خانواده های معظم شهدای استان به همراه مسئولین قضائی استان؛ گفت: خانواده های معظم شهدا به جهت معامله با خداوند متعال اجر عظیمی دارند و این بزرگواران با مجاهدت، صبر و بصیرت که در طول این سال ها داشتند از امتحان بزرگ الهی پیروز و سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: مادیات و درجه های دنیایی در نزد شهدا بسیار بی ارزش بود و آنها در طول عمر خود بی صبرانه به دنبال شهادت بودند که نمونه آن را می توانیم در زندگینامه شهید حاج قاسم سلیمانی ببینیم که عمری برای کسب مقام عالی شهادت مجاهدت کرد و در واقع همه شهدا اینگونه بودند.

فرمانده سپاه روح الله اظهار داشت: مدال های واقعی را شهدا با شهادت خود و معامله با خداوند دریافت کردند و این امروز باید برای ما درس مهمی باشد که در امورات زندگی تنها زضایت خداوند را در نظر بگیریم و در مسیر الهی قدم برداریم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا یک وظیفه مهم برای مسئولین به شمار می رود، گفت: ما نیازمند دیدار با این عزیزان هستیم تا بتوانیم اموراتمان را به نحو احسن انجام دهیم.

کریمی با تأکید بر اینکه خانواده های معظم شهدا مایه برکت برای انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند،افزود: بی شک دعای خیر این عزیزان در طول این سال ها آثار و برکات فراوانی را به همراه داشته و بسیاری از دستاوردهای انقلاب مرهون مجاهدت های شهدا و صبر و بصیرت خانواده های معظم آنها است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آثار و برکات فراوانی که دیدار با خانواده های معظم شهدا برای مسئولین دارد سرکشی از این عزیزان به منظور تجلیل از زحمات و فداکاری های این عزیزان انجام می شود.

فرمانده سپاه روح الله در پایان خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا با ایستادگی و مقاومتی که در طول این سال ها نشان دادن سبب تثبیت اقتدار نظام اسلامی شده اند و این خود باعث تداوم نهضت اسلامی شده و بدین جهت دیدار با خانواده های معظم شهدا اهمیت پیدا می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دیدار با خانواده های معظم شهدا طول این سال ها انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود

علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه پنجشنبه در دیدار با همسر و فرزندان شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده استان گفت: به برکت خون شهدا، امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

او گفت: اگر امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود به برکت خون شهدا است.

استاندار همدان گفت: مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.

قاسمی فرزاد گفت: همه تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

او گفت: مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم.

استاندارهمدان گفت: پیکر مطهر شهید رنجنوش نزدیک به ۴۰ سال در غربت بود و امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

شهید محمد رنجنوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) است که ۱۲ اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای پنج در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید رنجنوش متولد ۱۳۴۰ در کبودرآهنگ استان همدان بود که پیکر آن، پس از ۳۸ سال از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

استاندار همدان و نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید استان شامگاه پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در منزل شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب