Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:05:00 GMT

کورتوا: تصمیم داور و VAR درست بود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۴۵۸۹

کورتوا: تصمیم داور و VAR درست بود

 تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید از تصمیم VAR برای در مورد رد کردن گل سوسیداد دفاع کرد و گفت صحنه جنجالی را شخصا ندیده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید از تصمیم داور دیدار دیروز این تیم مقابل سوسیداد برای مردود کردن گل عدنان یانوزای بازیکن سوسیداد که بعد از بررسی توسط VAR اتخاذ شد دفاع کرد ولی گفت که به دلیل کور شدن خط دیدش نتوانسته دید خوبی نسبت به صحنه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در نیمه دوم مسابقه زمانی که رئال با گل سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی پیش افتاده بود، یانوزای دروازه کورتوا را باز کرد ولی گل او به دلیل در آفساید قرار گرفتن میکل مرینو دیگر بازیکن سوسیداد از سوی داور مردود شد. دقایقی بعد کریم بنزما گل دوم رئال را وارد دروازه کرد و با وجود اعتراض سوسیداد به خطای هند بنزما، داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به درستی گل داد.

 

کورتوا درباره جنجال داوری مربوط به گل مردود شده یانوزای گفت:" وقتی بازیکن حریف شوت زد سه نفر جلوی من بودند و خط دیدم را گرفته بودند. مرینو، یک بازیکن دیگر از سوسیداد و یکی از بچه‌های ما جلوی دید من بودند. من در نهایت چیزی ندیدم. وقتی نمی‌توانید توپ را ببینید و توپ با سرعت از شما رد می‌شود تقصیری متوجه دروازه‌بان نیست. ولی موقعیت آفساید بوده".

 

سنگربان رئال مادرید در ادامه گفت:" تصمیم داور ممکن است اشتباه یا درست باشد ولی تا جایی که به من مربوط است من توپ را ندیدم. VAR برای همین بوجود آمده و به نظر من تصمیم درستی گرفته".

 

 

تیبو کورتوا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیبو کورتوا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و در طول دوران ۹ سال حضورش در این باشگاه توانست افتخارات بسیاری را به دست آورد و رکوردهای بسیاری را از آن خود کند.

علاقه بازیکن به شیاطین سرخ بر هیچکس پوشیده نبود اما در نهایت او تصمیم گرفت که پوشیدن پیراهن رئال مادرید و بازی در سانتیاگو برنابئو را هم تجربه کند و در دوران حضورش در این تیم توانست چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد و به یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه تبدیل شود.

کالدرون در گفتگو با میل آنلاین درباره جذب این ستاره پرتغالی اظهار داشت:«چطور رونالدو را متقاعد کردم که به رئال مادرید بپیوندد ؟ این کار چندان سختی نبود چون او خودش رئال مادرید را می‌خواست. کار سخت در واقع متقاعد کردن مدیران منچستر بود.

منطقی بود که آنها تمایلی به فروش او نداشته باشند و نخواهند که او جدا شود. به لطف اشتیاق این بازیکن و تعهدی که در دسامبر ۲۰۰۸ از سوی دو طرف داده شده بود، این قرارداد در انتهای فصل نهایی شد و او به رئال مادرید پیوست.»

دیگر خبرها

  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید