Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از سایت جدید فدراسیون کشتی با حضور مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون کشتی برگزار شد.

مسئول طراحی سایت جدید فدراسیون کشتی نیز توضیحاتی درباره نحوه انجام کار و قابلیت های سایت ارائه کرد.

سایت جدید فدراسیون کشتی پس از ۱۳ سال روزگذشته (یکشنبه) بارگذاری شد.

همچنین طبق هماهنگی فدراسیون کشتی با سازمان ثبت احوال، مشخصات دقیق تمامی کشتی گیران که قصد حضور در مسابقات را دارند در سامانه فدراسیون ثبت خواهد شد و در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طراحی کارت جدید برای کشتی گیران و صدور آنلاین آن از دیگر طرح های جدید فدراسیون کشتی است.

256 251

کد خبر 1402164

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد جدید فدراسیون کشتی سایت جدید فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رئیس هیئت کشتی اصفهان در آئین تجلیل از برترین‌های کشتی اصفهان در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته یکی از سال‌های پر رونق و خوب کشتی اصفهان در یکی دو دهه اخیر بود.
مصطفی میرزایی افزود: کسب بیش از ۱۰ قهرمانی در رقابت‌های کشوری در رده‌های سنی مختلف و دعوت به تیم‌های ملی بخشی از افتخارات کشتی اصفهان در سال گذشته بود که پس از سال‌ها دوباره بدست آمد.
میرزایی، استان اصفهان را در چند دهه گذشته همواره از برترین‌های کشتی ایران معرفی کرد و گفت: این استان هم نشان کشوری و آسیایی و هم جهانی داشت، اما دو سه دهه‌ای بود که از این افتخارات فاصله گرفته بودیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی در ادامه و با اشاره به موفقیت‌های کشتی اصفهان در یکی دو سال اخیر افزود: با برنامه‌ریزی مدون و اصولی و حضور پیشکسوتان و مربیان سطح بالای استان که همگی از بهترین‌های کشور هستند سعی کردیم به روز‌های خوب کشتی در اصفهان نزدیکتر شویم.
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در ادامه گفت: کشف استعداد‌های مختلف در سراسر استان، توجه به کشتی شهرستان‌های مختلف و ایجاد زیرساخت‌های بروز و مناسب تنها بخشی از فعالیت‌های کشتی استان در سال‌های اخیر بوده است که ثمره آن قهرمانی‌های مختلف و حضور مستمر کشتی گیران استان اصفهان در تیم‌های ملی در این چند سال بوده است.
مصطفی میرزایی ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر و حمایت‌های مربیان و پیشکسوتان دلسوز این رشته مهم در استان اصفهان در آینده نزدیک شاهد افتخار آفرینی‌های بیشتر کشتی گیران استان اصفهان در رقابت‌های بین المللی و به خصوص المپیک باشیم چراکه اصفهان این ظرفیت بالا و مهم را در کشتی گیران خود دارد.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌