Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل صفیری سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در رابطه با تست کرونای داوران لیگ برتری که امروز از آن‌ها گرفته شد اظهار داشت: به علت پراکندگی داوران در استان‌های مختلف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نهایت امروز از تمامی داوران تست کرونا گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این تست به تنهایی اعتباری ندارد. ما در ادامه چندین مرتبه دیگر از داوران تست خواهیم گرفت.

صفیری افزود: جلسه امروز داوران بیشتر به منظور تشکیل یک گرد همایی و گرفتن تست آمادگی بدنی از داوران برگزار شد.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره این که چرا تنها از داوران برای گرفتن تست دعوت شده است بیان کرد: ما به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نمی‌توانستیم در جلسه امروز کمک داور‌ها را دعوت کنیم. در تست امروز، داوران به نمایندگی از تیم‌های داوری دعوت شدند. مسئولیت تیم داوری بر عهده داور وسط است.

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس توجیهی داوران لیگ برتری فوتبال

صفیری در رابطه با نحوه گرفتن تست کرونا از داوران گفت: سازمان لیگ با شرکت‌هایی در استان‌های مختلف قرارداد دارد که تست کرونا می‌گیرند. داوران در هر استانی که سکونت دارند می‌توانند به این شرکت‌ها مراجعه کرده و تست بدهند. تمامی هزینه‌های این تست‌ها بر عهده سازمان لیگ خواهد بود.

او ادامه داد: در حال حاضر در لیست ما ۳۶۲ داور و کمک داور حضور دارند که از تمامی آن‌ها تست کرونا گرفته خواهد شد.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره علت ممنوع المصاحبه بودن داوران اظهار کرد: داوران ممنوع المصاحبه نیستند. بر اساس بخشنامه‌های فدراسیون جهانی فوتبال () و کنفدراسیون فوتبال آسیا () کلیه داوران و ناظران بازی‌ها در رابطه با قضاوت‌های گذشته خود و بازی‌هایی که قرار است داوری کنند، نمی‌توانند مصاحبه کنند. آن‌ها درباره مسائل شخصی می‌توانند مصاحبه کرده و در برنامه‌های تلوزیونی شرکت کنند.

دستمزد داوران پرداخت شده است

او در رابطه با دستمزد داوران گفت: تمامی دستمزد این فصل داوران پرداخت شده است. دستمزد داوران در ادامه مسابقات لیگ این فصل تغییری نخواهد کرد. در آخرین جلسه‌ای که در کمیته داوران برگزار شد قرار بر این شد تا افزایش دستمزد داوران را مورد بررسی قرار دهیم، در صورت تصویب این مصوبه برای تائید نهایی به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

صفیری در رابطه با به کارگیری سیستم کمک داور ویدئویی در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: سیستم کمک داور ویدئویی در حال ماطلعه و بررسی است. فعلا زیر ساخت‌های استفاده از فناوری در کشورمان وجود ندارد. مسئولیت آماده کردن زیرساخت‌های این سیستم با کمیته داوران نیست و بر عهده سازمان لیگ فوتبال و نهاد‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست کرونا سازمان لیگ کمیته داوران فدراسیون فوتبال دستمزد داوران کمیته داوران سازمان لیگ تست کرونا گرفتن تست کمک داور بر عهده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی مسافر ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه"، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران جهت حضور در این سمینار دعوت کرد.

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر و مرتضی منصوریان 7 داوری هستند که در این سمینار حضور خواهند داشت.

لازم به توضیح است، سمینار ای اف سی از 24 تا 28 جون 2024 (4 تا 8 تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

در این سمینار همچنین کلاس‌های وی ای ار و آزمون اتاق وی ای ار نیز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به‌زودی داوران لیگ نخبگان نیز انتخاب خواهند شد و احتمالا دو داور از ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی انگلیس؛ داوران دربی منچستر مشخص شدند
  • عجیب‌ترین تصمیم کمک داور در تاریخ لیگ‌برتر!
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا