Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، عزیزالله شهبازی دوشنبه ۲ تیر در جریان بازدید از لاین جنوبی تونل البرز در قطعه دوم آزادراه تهران - شمال که با رؤسای سازمان برنامه‌وبودجه کشور، بنیاد مستضعفان و حضور وزیر راه همراه بود، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دولت تلاش می‌کند پروژه آزادراه تهران - شمال که پروژه‌ای ملی است را به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز بیان کرد: قطعه اول آزادراه تهران - شمال در نیمه دوم سال گذشته افتتاح شد، با افتتاح این قطعه فاصله زمانی تهران تا استان‌های شمالی بیش از دو ساعت کاهش‌یافته است.

آزادراه تهران- شمال به‌طور رسمی افتتاح شد

وی گفت: طول قطعه دوم آزادراه تهران - شمال حدود ۲۲ کیلومتر است، افزود: بیش از ۱۶ کیلومتر از این قطعه تونل و باقی آن پل است.

شهبازی با این توضیح که بزرگ‌ترین تونل کشور به طول شش هزار و ۴۰۰ متر در قطعه دوم آزادراه کارشده است، افزود: در این تونل اکنون بیش از ۶۰ درصد لاینینگ و کارهای داخلی آن به سرانجام رسیده است.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه تمام تلاش دولت و بنیاد مستضعفان این است که قطعه دوم تا اردیبهشت سال آینده زیر بار ترافیک برود، گفت: قطعه دوم دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که سازمان برنامه‌وبودجه متعهد شده ۵۰ درصد این اعتبار را تا دو هفته دیگر به‌حساب پیمانکار واریز کند، در این مورد تخصیص اعتبار هزار میلیارد تومانی نیز سهم بنیاد مستضعفان است.

کد خبر 524298 برچسب‌ها آزاد راه تهران - شمال استان البرز محمد اسلامی - وزیر راه بنیاد مستضعفان سازمان برنامه و بودجه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آزاد راه تهران شمال استان البرز محمد اسلامی وزیر راه بنیاد مستضعفان سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند