Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر نانبخش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمه‌شدگان این سازمان با شماره‌گیری "ستاره ۱۶۶۶ مربع" (#۱۶۶۶*) درخواست خود را ثبت و با انتخاب گزینه استحقاق‌سنجی و وارد کردن کد ملی از اعتبار دفترچه بیمه خود مطلع شوند.

وی بیان کرد: این سامانه یکپارچه راهی برای پاسخگویی بهتر به شهروندان در خصوص مسائل مرتبط با بیمه سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: با هدف کاهش تردد و تجمع بیمه‌شدگان در دفاتر پیشخوان بیمه‌شدگان صندوق سایر اقشار از جمله بهزیستی و بنیاد شهید، مشروط بر آنکه در لیست بیمه‌شدگان سال‌ جاری نیز قرار داشته باشند، نیازی به تمدید دفترچه‌های درمانی خود ندارند و انقضای تاریخ اعتبار درج شده در دفترچه مانع ارایه خدمات به آنان نخواهد شد.

نانبخش افزود: اعتبار دفاتر درمانی برای پزشکان و مراکز درمانی در سامانه HDK قابل رویت بوده و بیمه‌شدگان می‌توانند به آسانی و با شماره گیری کدUSSD  بیمه سلامت، اعتبار دفترچه را استعلام و وضعیت اعتبار آن را مشاهده کنند.

وی اظهار داشت: حرکت به سوی استقرار دولت الکترونیک و استفاده از سامانه‌های تبادل الکترونیکی با اقدامات زیرساختی در بخش IT سازمان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: سامانه ۱۶۶۶ در بحث مشتری‌مداری نیز می‌تواند همراه مناسبی برای سازمان بیمه سلامت در جهت پاسخگویی باشد به‌طوری که مردم می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته سوال‌ها و پیشنهادهای خود در خصوص بیمه سلامت را از طریق این سامانه مطرح کنند.

وی گفت: دریافت نظرهای مردمی در حوزه سلامت و شنیدن انتقادهای آنان از طریق این سامانه می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.

بیمه سلامت از سال ۱۳۹۳ با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تجمیع چند بیمه به ویژه بیمه خدمات درمانی و اقشار مختلف در کشور ایجاد شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه‌ای کشور دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بیمه سلامت پرونده الکترونیک سلامت بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بیمه سلامت پرونده الکترونیک سلامت بیمه درمان آذربایجان غربی بیمه سلامت پرونده الکترونیک سلامت بیمه درمان بیمه سلامت بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود