Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی که به بررسی وضعیت لیگ‌های کشور‌های آسیای مرکزی اختصاص داده است، ضمن بازتاب دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو، سرخپوشان پایتخت را بخت اصلی قهرمانی در لیگ برتر کشورمان دانست.

AFC در ابتدای این گزارش به بازی‌های لیگ ازبکستان اشاره کرد که مهمترین نکته‌ی آن پیروزی ۵ بر صفر پاختاکور مقابل بنیادکار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش به پیروزی ۸ بر صفر استقلال تاجیکستان مقابل حریفش و نتایج لیگ‌های ترکمنستان و قرقیزستان اشاره شده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این گزارش با اشاره به نزدیکی زمان از سر گیری لیگ برتر کشورمان، دیدار دوستانه پرسپولیس و شهر خودرو را بازتاب داد.

این سایت نوشت: پرسپولیس که با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، بخت اصلی حفظ عنوان قهرمانی است. این تیم با آمادگی به مسابقات بازخواهد گشت چرا که روز یکشنبه این تیم در دوستانه مقابل شهرخودرو ۳ بر صفر پیروز شد که علی علیپور ۲ بار گلزنی کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، انتظار‌ها برای از سرگیری لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران تقریبا به پایان رسیده و اولین بازی این لیگ پس از تعطیلی در ماه فوریه، روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

در اولین بازی فولاد خوزستان با استقلال بازی خواهد کرد و هشت دیدار دیگر هم طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

محمد انصاری تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرد پیروانی: تهدید برخی از باشگاه‌ها جالب نیست/ دوست داریم بیرانوند در پوکر قهرمانی پرسپولیس باشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند