Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق تیم ملی انگلستان، بر این باور است که توپچی ها در 10 سال اخیر، در مقابل تیم های قوی تر و یا همتراز با خود، از پیش تسلیم شده بودند. 

طرفداری - مایکل اوون، در گفت و گویی به ارزیابی شرایط آرسنال پرداخت. شکست 2 بر 1 آرسنال در مقابل برایتون، انتقادات بسیار زیادی را به همراه داشت و وضعیت باشگاه لندنی را بیش از پیش دچار مشکل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش میرر، شاگردان میکل آرتتا، در حالی که با یک گل از برایتون پیش بودند، بازی را در عرض 20 دقیقه با نتیجه 2 بر 1 واگذار کردند. شکست آرسنال در مقابل برایتون اما، فاصله باشگاه لندنی با چلسی رده چهارمی را به 11 امتیاز افزایش داد و تیم را به رده دهم جدول لیگ برتر انگلیس پایین برد. مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول اما، در گفت و گویی در خصوص شرایط توپچی ها صحبت کرد. مهاجم اسبق تیم ملی انگلیس عنوان کرد: 

باز هم به شرایط سابق بازگشتیم و همان آرسنال مشکل دار را دیدیم. من فکر می کنم آرتتا بتواند اوضاع تیم را رو به راه کند و آرسنال را در مسیر درست پیش ببرد اما چالشی بسیار سختی را در پیش دارد. شما هرگز نمی توانید شانسی برای آرسنال را در مقابل تیم های خوب یا حتی تیم هایی که در شرایط خوبی دارند و در خانه بازی می کنند، تصور کنید. آن ها جدیت کافی را ندارند و برای مدت ده سال یا بیشتر اینگونه بودند. آرسنال در 10 سال اخیر تیمی بوده است که همیشه بر تیم های ضعیف تر تسلط داشته اما از شکست دادن تیم های قوی تر یا همتراز، عاجز مانده است. آن ها در بازی های ساده به راحتی پیروز می شوند اما وقتی با حریفی که کمی قوی تر است برخورد می کنند یا وقتی که اوضاع برایشان سخت می شود، از پیش تسلیم شده هستند و باید بگویم این وضعیت سالهاست که ادامه دارد. این شگفت آور نیست و من ده سال پیش هم به این موضوع اشاره کردم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏

به گزارش "ورزش سه"، آلیانز آرنا فردا شب میزبان یکی از مهمترین ‏دیدارهای این فصل فوتبال اروپاست.‏

بایرن مونیخ با هدایت توماس توخل به مصاف رئال مادرید می‌رود. ‏این اولین تقابل مربیان دو تیم نیست. آنها تا کنون بارها در لیگ ‏قهرمانان اروپا و در فوتبال آلمان مقابل هم قرار گرفته‌اند و بررسی ‏آماری نشان می‌دهد توخل در تقابل‌های رو در رو بهتر از کارلتو کار کرده ‏است. ‏

توخل به آمار بازی‌هایش مقابل رئال امیدوار است

توماس توخل در بازی‌های رو در رو با بایرن مونیخ آمار خوبی دارد. او ‏با تیم‌های مختلف تا کنون 8 بار مقابل رئال بازی کرده و در این مدت ‌‏3 بار پیروز شده، 4 بار به تساوی رسیده و تنها یک بار باخته است. ‏

توخل زمانی که مربی دورتموند بود، دو بار با رئال در چمپیونزلیگ 17-‌‏2016 مساوی کرد و زمانی که هدایت پی‌اس‌جی را بر عهده داشت، در ‏فصل 20-2019 یک بار رئال را برد و در بازی دوم هم مقابل آنها به ‏تساوی رسید. او با چلسی در نیمه‌نهایی فصل 21-2020 با رئال یک ‏تساوی و یک پیروزی به دست آ

دیگر خبرها

  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏