Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید مسابقات آغاز و حداقل یک بازی برگزار شود و نتایج پروتکل‌ها مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان درباره قابلیت اجرایی بودن پروتکل‌های بهداشتی اظهارنظر کرد. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

امیرحسین شریفیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: از زمان آغاز مجدد تمرینات، فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان لیگ به باشگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را ابلاغ کردند و موظف بودیم از بازیکنان و عوامل تیم تست PCR بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مراحل پروتکل از کل تیم تست PCR گرفته شد که خوشبختانه هیچ نمونه مثبتی نداشتیم.

وی افزود: طبق پروتکل‌ها باید تمام اماکن و وسایل مورد استفاده در تمرینات شامل رختکن، اتاق پزشکان، سرویس‌های بهداشتی، توپ و غیره هر روز ضدعفونی شود که این امر روزانه انجام می‌شود. همچنین هر روز از بازیکنان تست اکسیژن‌سنجی و تب‌سنجی انجام می‌شود و حتی آب‌معدنی‌های مورد استفاده در تمرینات کاملا شخصی است.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مثبت شدن تست یکی از بازیکنان این تیم در مرحله دوم تست‌گیری، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم تست‌گیری، متأسفانه تست یکی از بازیکنان جوان تیم مثبت شد که به مدت 14 روز در قرنطینه به سر برد و بعد از این مدت، جواب تست او منفی شده و به تمرینات بازگشت. هفته گذشته نیز مرحله سوم تست‌گیری انجام شده و جواب تست همه اعضا منفی بود.

ابراهیم‌زاده: رادولوویچ در ذوب‌آهن خوشحال و راضی بود/ با بستن نارنجک زیر تانک می‌رویم!اصفهان| تست کرونای تمام عوامل تیم فوتبال ذوب‌آهن در سومین مرحله منفی شدترکمان: سپاهان بی‌انگیزه نیست و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم/ مقابل ذوب‌آهن محک خوبی خوردیم

وی ادامه داد: قبل از آغاز بازی‌ها مرحله چهارم تست‌گیری انجام خواهد شد و شرایط را برای برگزاری مسابقات فراهم می‌کنیم. به طور کلی تیم از شرایط خوبی برخوردار است و امیدوارم در ادامه مسابقات و در زمان رفت‌وآمدهای تیم، مشکلی به وجود نیاید.

شریفیان‌پور در پاسخ به اینکه پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مسابقات تا چه اندازه قابلیت اجرایی شدن دارد، گفت: باید مسابقات آغاز و حداقل یک بازی برگزار شود و نتایج پروتکل‌ها مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان درباره قابلیت اجرایی بودن پروتکل‌ها اظهارنظر کرد. با این حال تیم‌ها باید 3 تا 5 روز قبل از هر بازی تست کرونا بدهند و با مشخص شدن نتیجه تست‌ها، افرادی که مشکل دارند از سایرین جدا شده و مابقی کار را ادامه خواهند داد. از طرف دیگر تیم‌ها به شهرهای مختلف سفر می‌کنند و باید نوع وسیله نقلیه مورد استفاده تیم‌ها، مشخص باشد و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.

وی تصریح کرد: به طور مثال برای انتقال بازیکنان حداقل به 2 اتوبوس نیاز است و اعضای تیم باید با فواصل مناسب از یکدیگر بنشینند. استفاده از پرواز چارتر بهترین حالت ممکن برای مسافرت تیم‌ها به شهرهای محل برگزاری مسابقات است. هرچند شرکت‌های هواپیمایی با محدودیت بیشتری نسبت به قبل بلیت‌فروشی می‌کنند و اگر فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. مسئله اصلی هتل‌های محل استقرار تیم‌ها است که اگر باشگاه‌ها بتوانند برای هر نفر اتاق جداگانه‌ای بگیرند، اتفاق خوبی خواهد بود و در غیر این صورت، فکر نمی‌کنم با منفی شدن تست‌ها مشکل خاصی به وجود آید. نکته مهم این است که بازیکنان و اعضای تیم خودشان باید موارد بهداشتی را رعایت کرده و رفتار حرفه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/170/ی

R41346/P1549/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی تیم فوتبال ذوب آهن پروتکل ها تست گیری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!