Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در خصوص برگزاری امتحانات حضوری پایان نیم سال دوم سال تحصیلی 99-1398 اطلاعیه جدیدی صادر کرد که به شرح زیر است؛

اخبار اجتماعی- بر اساس درخواست برخی از دانشجویان و اساتید جهت تمدید زمان انتخاب برای تصمیم‌گیری اعضای هیأت علمی در خصوص برگزاری امتحان به شیوه حضوری و یا غیر حضوری در مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی، تغییراتی در فایل اولیه ایجاد شده و برخی از دروس به شیوه امتحان غیرحضوری تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست پیوست دروس دارای امتحان حضوری ارائه شده و برای دروس آزمون حضوری در دانشکده‌های محل تحصیل دانشجو و سایر استان‌ها و شهرهای کشور در مراکز منتخب پیام نور برگزار خواهد شد. فهرست حوزه‌های امتحانی در سامانه جامع آموزش برای دانشجویان دوره کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی و یا دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دروس جبرانی در مقطع کارشناسی دارند قابل انتخاب است.

امتحانات حضوری دروس مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان‌بندی اعلام شده برای هر درس، از تاریخ 5 تیرماه برگزار می‌شود.

تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی که دارای دروس نیازمند امتحان حضوری هستند، با مراجعه به «سامانه جامع آموزش» برای تمامی امتحانات پایانی فقط یک مرکز / محل آزمون را مشخص کنند.

توضیحات مربوط به تعیین حوزه / محل آزمون و سایر موارد ضروری در سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) ارائه شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امتحانات امتحان تحصیلات تکمیلی دانشجو دانشگاه تهران کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد