Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی یوسفی با اشاره به عدم پرداخت حق آلایندگی به استان خوزستان گفت: بر اساس قانون حق آلایندگی که در سال 93 اجرایی شد، باید یک درصد از حق آلایندگی تولید محصولی که آلوده کننده است، توسط شرکتی که این محصول را تولید می کند، پرداخت شود که در اهواز بر عهده وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه وکارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از دریافت 14/5 درصد کارمزد بابت تولید هر بشکه نفت از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران سخن گفته و یک درصد حق آلایندگی را از این 14/5 درصد به شهر اهواز پرداخت می کند که این تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته باید یک درصد از میزان کل تولید نفت پرداخت شود؛ زیرا قانون صراحت دارد و کسانی که صحبت از قانون جدید می کنند، به قانون آشنا نیستند؛ چراکه بر اساس قانون فعلی سهم شهر اهواز 6 هزار میلیارد تومان است ومتاسفانه به این قانون عمل نشده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: همانند حکم جریمه ای که در عدم پرداخت مالیات وجود دارد، اگر حق آلایندگی پرداخت نشود برای سال آینده نیز علاوه بر پرداخت مبلغ تعیین شده باید جریمه نیز پرداخت کند که مبلغ پرداختی نزدیک به 9 هزار میلیارد تومان شده است.

عضومجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه محدود کشور و وضعیت فروش نفت، بهتر است که مبلغ مذکور به صورت تقسیط به استان تخصیص پیدا کند تا مشکلات استان خوزستان و شهر اهواز تقلیل یابد./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استان خوزستان حق آلایندگی شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.


بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.


دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان