Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ثابت ماندن آمار ورودی پرونده ها به مجموعه قضایی استان کرمان طی سال های ۹۷ و ۹۸ برای نخستین بار در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بخشی از این ثبات ناشی از تلاش های پلیس استان در کنترل مجرمین و مهار آسیب ای اجتماعی بوده است.

"یدالله موحد" صبح امروز دوم تیرماه در دیدار با فرمانده انتظامی و روسای پلیس های تخصصی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: همگرایی و همدلی بسیار خوبی بین مجموعه های انتظامی و قضایی استان کرمان وجود دارد که باید روز به روز ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیرماه به ویژه شهید مظلوم آیت الله بهشتی، افزود: شهید بهشتی یکی از یاران برجسته امام راحل در ایام مبارزات ستمشاهی و دوران کوران انقلاب و دوران تثبیت نظام بوه اند و نقش کم نظیری را در این دوران ایفا کرده اند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که تلاش ها و جان فشانی های پرسنل نیروی انتظامی به خوبی قابل لمس و مشهود است، عنوان کرد: با تدابیر فرماندهی انتظامی استان کرمان شاهد هستیم که این نیرو روز به روز کارآمدتر از گذشته فعالیت می کند.

موحد ضمن اشاره به رصد مستمر فعالیت های پلیس استان از سوی دستگاه قضایی، بیان کرد: هر چه نیروی انتظامی مقتدرتر باشد، بسیاری از گره ها و مشکلات در دستگاه قضایی استان نیز حل می شود.

وی ضمن تاکید بر اثرات ارزشمند تلاش های مجموعه انتظامی استان در توسعه امنیت و پیشگیری از وقوع جرم، اظهارداشت: هر چه پلیس کارآمدتر و توانمندتر در اجرای وظایف خود اقدام کند، در سیستم قضایی آثار آن را خواهیم دید.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ثابت ماندن آمار ورودی پرونده ها به مجموعه قضایی استان کرمان طی سال های ۹۷ و ۹۸ برای نخستین بار در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: بخشی از این ثبات ناشی از تلاش های پلیس استان در کنترل مجرمین و مهار آسیب ای اجتماعی بوده است.

وی با بیان این مطلب که همدلی، همگرایی و همراهی مجموعه های قضایی و انتظامی می تواند منشا خدمت و برکات ارزشمندی برای جامعه باشد، گفت: در کوران حوادث جامعه شاهد هستیم که مجموعه های انتظامی، اطلاعاتی و قضایی در مرحله نخست وارد عرصه شده و نتایج مطلوب حاصل می شود.

موحد تاکید کرد: همدلی و همگرایی بین مجموعه های انتظامی و قضایی نباید منحصر به شرایط خاص شود و باید در تمامی ایام وجود داشته و ارتقا یابد تا مردم به خوبی احساس عدالت و امنیت کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: دستگاه قضایی استان کرمان آماده است که پشتیبانی قضایی لازم از پلیس استان را داشته و حمایت های مناسب خود از این نیرو را استمرار بخشد.

به گزارش ایسنا فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار از ایثارگری ها و مجاهدت های مجموعه قضایی این استان تقدیر کرد و گفت: امنیت کنونی استان کرمان با وجود ویژگی های خاص این استان نشان دهنده فعالیت های ارزشمند، همراهی ها و همکاری ها و ارائه نیابت های قضایی به موقع دستگاه قضایی است.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به همکاری و تعامل ارزشمند دستگاه قضایی استان کرمان با شورای تامین استان، خاطرنشان کرد: در استان کرمان تعامل و همراهی بسیار خوبی بین مجموعه قضایی و انتظامی وجود دارد.

وی ادامه داد: نقش آفرینی دستگاه قضایی در تمامی عرصه های مربوطه در استان کرمان پررنگ و تاثیرگذار بوده و به یقین روز به روز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی رئیس کل دادگستری استان کرمان قضایی استان کرمان دستگاه قضایی استان کرمان مجموعه قضایی پلیس استان تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود

حجت‌الاسلام حسینی در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار کرد: مسئولین قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحد‌ها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند. 

وی تاکید کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به ضرورت تکریم مراجعین به دستگاه قضایی، گفت : یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است. 

حسینی خطاب به روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تامین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند. 

وی اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه نمودن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند