Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران، گفت: جلسه ویدئو کنفرانس  اورژانس مازندران با  مراکز فوریت‌های قطب شمال کشور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز دوشنبه ۲ تیرماه برگزار شد.
او افزود:این جلسه ویدئو کنفرانسی با مراکز فوریت‌های پزشکی قطب شمال کشور (گیلان، گلستان، شاهرود، سمنان، بابل)  با حضور دکتر علیخانی، مدیرکل بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران، گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات درمانی سطح دوم و تخصصی در بلایا به عنوان حلقه اتصال خدمات اولیه و بیمارستانی و تجربیات معاونت بهداشتی و درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این خصوص، تدوین پروتکل استاندارد مربوطه به آن مورد تائید و تصویب فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر قرار گرفته است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران اورژانس مازندران هلال احمر کشور دانشگاه علوم پزشکی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف خودروهای سواری پراید و تارا خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف دو خودروی سواری تارا و پراید ساعت ۱۲:۱۰ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی ۱۱۵ افزود: این حادثه در جاده بویین میاندشت - الیگودرز رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: پنج نفر شامل سه کرد، یک زن و یک کودک هشت ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: دو زن نیز بر اثر این جادثه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 750516

دیگر خبرها

  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت