Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نخستین گردهمایی انتخاباتی ترامپ آن گونه که برنامه ریزان ستاد انتخاباتی او انتظار داشتند پیش نرفت و ترامپ را شوکه کرد.
انتشار تصویری از لحظه بازگشت ترامپ به کاخ سفید پس از حضور در نخستین گردهمایی انتخاباتی‌اش در شهر "تالسا" در ایالت "اوکلاهما" آمریکا موجب برخی گمانه زنی‌ها در رسانه‌های آمریکایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ در این عکس که از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده، از نخستین گردهمایی انتخاباتی به کاخ سفید بازگشته و بسیار ناراحت و خسته به نظر می‌رسد.
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که به دلیل استقبال سرد از نخستین گردهمایی انتخاباتی ترامپ، دختر و داماد ترامپ به شدت از مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ عصبانی شده‌اند.
همچنین بر اساس گزارش برخی رسانه های آمریکا، ترامپ از دیدن سالن خالی در "تالسا" شوکه شده است و ممکن است به زودی دست به تغییراتی جدی در مدیران ستاد انتخاباتی خود بزند.

پیشتر مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ از ثبت نام 1 میلیون نفری برای حضور در نخستین سخنرانی انتخاباتی ترامپ سخن به میان آورده بود؛ اما گزارش‌ها حاکی است تنها 6200 نفر به سالن 19 هزار نفری در شهر تالسا آمده بودند و بسیاری از صندلی‌های سالن سخنرانی ترامپ و محوطه بیرون سالن، خالی مانده بود.

با وجودی که بیم از شیوع ویروس کرونا در خالی ماندن صندلی ها موثر بوده است؛ اما طرفداران ترامپ غالبا از قشری در حامعه آمریکا محسوب می شوند که طی هفته های گذشته بارها با برپایی تظاهرات از سیاست اعمال محدودیت و قرنطینه شکایت داشته و خواستار بازگشایی هر چه سریع تر کسب و کارها بودند. ترامپ نیز از این دیدگاه حمایت می کند.

صندلی های خالی سالن محل سخنرانی ترامپ/ آسوشیتدپرس

برچسب ها: ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ نخستین گردهمایی انتخاباتی انتخاباتی ترامپ ستاد انتخاباتی صندلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079771 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد