Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج همچنین درباره فرصت میزبانی ایران از بازی هایی آسیایی در آینده خبر داد.

طرفداری - مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران در خصوص جزئیات پرونده مارک ویلموتس و شرایط میزبانی کشورها از رقابت های آسیایی، صحبت هایی را عنوان کرد.

مهدی تاج در گفتگو با فارس گفت:

شرایط میزبانی رقابت های آسیایی در بخش های مختلف در حال تغییر است و این تغییرات در هیات رئیسه AFC در حال بررسی و تصویب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشورمان در صورت تصویب و ابلاغ، باید شرایط اعلام شده را جهت میزبانی رعایت کند تا ان شالله فرصت های بیشتری در آینده حاصل شود.     

رئیس سابق فدراسیون فوتبال، درباره پرسش داریوش مصطفوی در یک برنامه تلویزیونی از وی عنوان کرد:

در هنگام افتتاح حساب بانکی مارک ویلموتس در ترکیه، از طرف فدراسیون تنها خزانه دار و یک مترجم حضور داشتند. در آن زمان فرد دیگری که مدیر برنامه بازیکنان و مربیان دیگر بوده و بنده هیچ شناختی از ایشان نداشته و ندارم و ارتباطی هم با فدراسیون فوتبال در آن زمان نداشته، حضور یافته که در همان مقطع توسط خزانه دار پیگیری و علت را جویا شدم و در گزارش وی، جهت مقامات رسمی و پیگیری کننده نیز اعلام شده است.                                     

وی ادامه داد:

براساس رویه جاری در پرونده های مطروحه نزد فیفا چنانچه شخصی موفق به دریافت اقساط دستمزد خود نشود می تواند با ارسال اخطاریه و اعطای یک فرصت مبادرت به فسخ و مطالبه مبلغ قرارداد و خسارات مربوطه کند و این رویه در مورد بسیاری از مربیان و بازیکنان خارجی رخ داده است که خوشبختانه در قرارداد ویلموتس بند هایی وجود دارد که از اجرایی شدن این رویه جلوگیری خواهد کرد. البته نظر نهایی با فیفا است.     

تاج افزود:

در خصوص قرارداد ویلموتس از جمله مبلغ و مدت قرارداد و انتخاب ویلموتس و وجه پرداخت شده هجمه های نادرستی صورت گرفته که با توجه به این که پرونده در حال رسیدگی است، بعد از حکم نهایی ویلموتس نا گفته هایی مطرح است که جهت استحضار مردم عزیزمان اعلام خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند

اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی جلسه گذاشتند.

طرفداری | معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت:

وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد:

انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت:

نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟