Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آغاز همکاری دولت با شهرداری کرج برای تکمیل کنارگذر شمالی این کلانشهر خبر داد. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر شمالی کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه یک پروژه شهری است و توسط شهرداری کرج در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت از کمربند شمالی کرج بازدید کردپروژه کمربند شمالی کرج نیازمند 170 هزار متر مکعب آسفالت استرئیس بنیاد مستضعفان: قطعه دوم آزاد راه تهران شمال 37 درصد پیشرفت فیزیکی دار

وی افزود: آنچه که قرار بود دولت به پایان برساند آزادراه همت-کرج بود که به اتمام رسید ولی برای اینکه مردم بتوانند از آن آزادراه به نحو مطلوب استفاده کنند و بتوانند به استان‌های غربی و شمالی دست پیدا کنند دولت اعلام آمادگی کرد که به شهرداری کمک کند تا این پروژه به پایان برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: بر این اساس ما باید چیزی در حدود 300 میلیارد تومان به شهرداری کرج مساعدت مالی داشته باشیم تا بتوانند کمتر از 12 ماه آینده این پروژه را به بهره برداری برسانند بنابراین از نظر منابع مالی آنچه که سهم دولت است متوقف نمی‌شود.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمالی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی عصر جمعه در بازدید از طرح کنار گذر ایلخچی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه ای شده است.

کد خبر 6089311

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد