Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان‌جنوبی گفت: نخستین کاروان امید و نشاط سال ۹۹ در قالب تجهیز ۲۵ خانه ورزش روستایی راهی شهرستان‌های استان می‌شود.

محسن قطبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای ترویج فعالیت‌های ورزشی و شناسایی استعدادهای بالقوه جوانان روستایی و گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر نخستین کاروان امید و نشاط در سال ۹۹ راهی روستاهای خراسان‌جنوبی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کاروان امید و نشاط در قالب تجهیز ۲۵ خانه ورزش روستایی شامل میز پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی، صفحه شطرنج و صفحه و پایه دارت است.

سرپرست هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این خانه‌های ورزش روستایی در شهرستان زیرکوه روستاهای بارنجگان (عشایری)، پیشبر زهان، فخران، حسن‌آباد، بایمرغ و بقال، شهرستان طبس روستاهای جمز، بهشت‌آباد، ده‌محمد، هودر، ملوند، زنوغان و دهنو، شهرستان قاین روستاهای شهرک هاشمیه، شیرمرع، عباس‌آباد دشت، آویج، نیگ، چلونک، بسکاباد، و دره‌باز، در شهرستان فردوس روستای چاهنو (عشایری)، شهرستان بشرویه روستای جوزردان و شهرستان سرایان روستاهای دره‌پر و چاه‌پنیری(عشایری) است.

قطبی با اشاره به تجهیز ۲۵ خانه ورزش روستایی در قالب دومین کاروان امید و نشاط سال ۹۹ خراسان‌جنوبی در مرداد امسال، یادآور شد: برای تجهیز هر خانه ورزش روستایی ۱۰۰ میلیون ریال اقلام ورزشی خریداری و در فضای مسقف واگذار شده از سوی دهیاری و شورای اسلامی روستاها برای بهره‌برداری جوانان و نوجوانان مستقر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در خراسان‌جنوبی از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و تاکنون در بیش از ۳۰۰ روستا و مناطق عشایری شهرستان‌های استان خانه ورزش روستایی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش روستا خراسان جنوبی مواد مخدر ۲۵ خانه ورزش روستایی کاروان امید و نشاط ورزش روستایی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور