Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی که به بررسی وضعیت لیگ‌های کشور‌های آسیای مرکزی اختصاص داده است، ضمن بازتاب دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو، سرخپوشان پایتخت را بخت اصلی قهرمانی در لیگ برتر کشورمان دانست.

AFC در ابتدای این گزارش به بازی‌های لیگ ازبکستان اشاره کرد که مهمترین نکته‌ی آن پیروزی ۵ بر صفر پاختاکور مقابل بنیادکار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- در ادامه این گزارش به پیروزی ۸ بر صفر استقلال تاجیکستان مقابل حریفش و نتایج لیگ‌های ترکمنستان و قرقیزستان اشاره شده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این گزارش با اشاره به نزدیکی زمان از سر گیری لیگ برتر کشورمان، دیدار دوستانه پرسپولیس و شهر خودرو را بازتاب داد.

این سایت نوشت: پرسپولیس که با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، بخت اصلی حفظ عنوان قهرمانی است. این تیم با آمادگی به مسابقات بازخواهد گشت چرا که روز یکشنبه این تیم در دوستانه مقابل شهرخودرو ۳ بر صفر پیروز شد که علی علیپور ۲ بار گلزنی کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، انتظار‌ها برای از سرگیری لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران تقریبا به پایان رسیده و اولین بازی این لیگ پس از تعطیلی در ماه فوریه، روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

در اولین بازی فولاد خوزستان با استقلال بازی خواهد کرد و هشت دیدار دیگر هم طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس