Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: طرح مدیریت سبز در این منطقه با رویکرد جدید و تخصصی‎تر اجرایی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری در نشست ​کارگروه انرژی این منطقه اظهار کرد: کاهش مصرف کاغذ با توجه به نوع فعالیت دستگاه‌ها و مؤسسه‌ها، مصرف بهینه مواد اولیه، مواد مصرفی، کاهش تولید پسماند از طریق بهره‌گیری از فناوری‌های مناسب و افزایش بهره‌وری، بهبود نظام تعمیر و نگهداری وسایل و تجهیزات به‌ جای تعویض، بازیافت ضایعات، تصفیه و بازچرخانی آب با سیستم‌های مناسب، استفاده از فناوری‌های پاک و سازگار با محیط زیست، کاربرد مواد مصرفی سازگار با محیط زیست، مدیریت پسماندهای جامد با تأکید بر تفکیک از مبدأ را از مزایای اجرای این طرح برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوری ضمن تأکید بر ضرورت اجرای طرح مدیریت سبز در منطقه افزود: امیدواریم با اجرایی شدن این طرح، گام‌های مؤثری برای استفاده بهینه از منابع و افزایش کیفیت بهره‌وری برداشته شود.

وی تأکید کرد: نشست‌های کارگروه انرژی با اهدف افزایش سطح آگاهی کارکنان نسبت به کاهش تخریب محیط زیست، مصرف بهینه آب و انرژی، مدیریت پسماند و بازیافت و آموزش و فرهنگ‌سازی محیط‌زیست برگزار می‌شود.

شکوری هدف از اجرای نظام مدیریت سبز را صرفه‌جویی در سازمان و تعمیم این صرفه‌جویی به همه کارکنان عنوان کرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: پخش منطقه خراسان شمالی مدیریت سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند