Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش مصطفوی بی محابا به انتقاد از علی کفاشیان پرداخت و وی را شایسته حضور در فدراسیون فوتبال ندانست.

طرفداری - در برنامه در حریم چهره ها، با دوربین طرفداری به دیدار داریوش مصطفوی رییس سابق فدراسیون فوتبال رفتیم. مصاحبه مفصل سامان خدائی با داریوش مصطفوی را طی روزهای آتی تماشا کنید.

کجای دنیا آدمی مثل کفاشیان را رییس فدراسیون می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضحک است، شوخی است. به جز خنده از کفاشیان چه چیزی دیده اید؟ به من بگویید کفاشیان این کار را کرده است. آن هایی که کفاشیان را رییس فدراسیون می کنند، آن ها هم مثل کفاشیان هستند. بقیه آدم ها از جمله وزیرش، نماینده استان هاش، هیئتش، مجمعش، همگی کفاشیان هستند. سیاست را در ورزش آورده اند و امروز نیز گرفتار آن هستیم. کفاشیان ها ثمره تولید مثل سیاسیون در ورزش هستند، یعنی اگر نوک هرم خاتمی باشد، زیر دستش صفایی فراهانی باشد، طبقه سومش کفاشیان است. از این کفاشیان ها زیاد در ورزش داریم. خود وزیرش یک کفاشیان است. نه مسئولش پاسخگو است، نه مردمش پاسخ خواه هستند. این ها همه داخل واگنی هستند که طراحش رییس جمهور است. خاتمی هست، هاشمی رفسنجانی هست، الان هم خود روحانی هست. از وسط اینها یک رییسی درمیاد به اسم کفاشیان. بقرآن تو سیرک هم همچنین دلقکی پیدا نمی کنید. ساعت 12 که می شود یک گیوه می پوشد و داخل فدراسیون می رود نماز می خواند. فقط دست به نمازشان خوب است. اسم این مملکت دیگر ایران نیست، مملکت واگنی است، مملکت اتوبوسی است. فیفا مثل ایران نیست، که بتوان دمشو دید (رضایتش را جلب کرد). اینجا دمشو می بینند وزیر می شوند، وکیل می شوند، نماینده مجلس می شوند. همه چیز می شوند. رییس فدراسیون می شوند. خودشان می دانند که در این رشته به مملکتشان خیانت کردند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داریوش مصطفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)

عصر ایران - در معمای تصویری زیر تعدادی پروانه دیده می شوند. الگوی روی بال های یکی از این پروانه ها منحصر به فرد است و مشابه دیگری ندارد. شما باید این پروانه متفاوت را پیدا کنید.

 

 

این قبیل سرگرمی های تصویری گزینه خوبی برای تقویت مهارت های مشاهده ای انسان هستند. با تعیین بازه های زمانی کوتاه مانند 20 ثانیه می توانید شرایط را چالش برانگیزتر کنید.

 

 

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است.

 

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

 

پاسخ: در تصویر زیر پروانه منحصر به فرد مشخص شده است.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • (ویدئو) نظر جالب داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • ببینید | نظر متفاوت داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد