Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:11:38 GMT

یک افغانستانی پشت صحنه‌های کرونا را برملا کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۶۷۸۶

یک افغانستانی پشت صحنه‌های کرونا را برملا کرد

مدیر آژانس ادبی و ترجمه پل از انتشار نسخه انگلیسی کتاب «پشت صحنه‌های کرونا»، نوشته عبدالحمید محمدی با همکاری این آژانس و یک ناشر آمریکایی خبر داد. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

مجید جعفری‌اقدم، مدیر آژانس ادبی و ترجمه پل، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از انتشار نسخه انگلیسی کتاب «پشت صحنه‌های کرونا»، نوشته عبدالحمید محمدی نویسنده افغانستانی خبر داد و گفت:  این کتاب شامل یک مقدمه مفصل انسان‌شناسانه و معرفت‌شناسانه است که با استناد به آیات، روایات و مباحث عرفانی نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  کتاب در ادامه شامل هشت پشت صحنه است که عبارتند از: «زیر تجلی انسانیت»،‌ «ضعف انسان‌ها در مقابل بحران‌ها»، «اصول انسانیت در دولت‌ها و حکومت‌ها»،  «حرمت و احترام انسان‌ها»، «خشونت علیه زنان»، «نمودهایی از انسان‌دوستی»، «انسان‌شناسی و خداشناسی».

مدیر آژانس ادبی پل افزود:‌ نسخه انگلیسی کتاب با همکاری آژانس ادبی و انتشارات Superior Sanger( خواننده برتر) در آمریکا منتشر خواهد شد،‌ و پس از آن از طریق تبلیغ در سایت‌های معتبر آنلاین فروش کتاب در جهان به ویژه سایت آمازون بفروش خواهد رسید.

مدیر انتشارات آناپل  ادامه داد: ما در نظر داریم که نسخه فارسی کتاب را نیز در ایران منتشر کنیم،‌ به همین منظور برای دریافت مجوز اقدام کردیم؛ البته نویسنده که از دانشجویان مهاجر افغانستانی در ایران بوده و اکنون ساکن افغانستان است، کتاب را به زبان فارسی نوشته است.

قرار ملاقات آژانس پل با آمازون، راندوم هاوس و 52 ناشر خارجی دیگر در فرانکفورت«سوره مهر»‌ و «امیرکبیر» فروش رایت آثارشان را به آژانس پل واگذار کردند

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آژانس ادبی پل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آژانس ادبی پل آژانس ادبی پشت صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»

tags # عادل فردوسی پور سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود