Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌کنندگان در تجمع مردمی در استان دیرالزور ضمن مخالفت با اقدامات ظالمانه و یک‌جانبه اعمال شده بر مردم سوریه و محکومیت قانون سزار، بر پایبندی خود به اصول ملی و حمایت از کشور در مقابله با جنگ اقتصادی تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شرکت‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پرچم‌های کشورشان شعارهایی در محکومیت تروریسم اقتصادی سر داده و بر ایستادگی خود در برابر دشمنانی که در اجرای نقشه‌های قبلی خود با کمک تروریست‌ها شکست خورده و تروریسم دیگر یعنی محاصره غیرانسانی مردم سوریه و محرومیت آنها از حق داشتن زندگی محترمانه را جایگزین کردند، تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از شرکت‌کنندگان در این تجمع به سانا گفتند: پیام تجمع امروز اینست که ما در سختی و آسایش از کشور حمایت می‌کنیم. تحریم‌ها و اقداماتی که علیه سوریه انجام می‌شوند و هدف آنها ضربه زدن به معیشت مردم این کشور است، تنها موجب افزایش تلاش‌های ما برای تولید و رسیدن به خودکفایی خواهند شد.

مختار العزی النقشبندی، مدیر اوقاف دیرالزور نیز به سانا گفت: آنچه قانون سزار خوانده می‌شود، قانونی است که آمریکا برای آن تبلیغ کرده و هیچ ارتباطی با قوانین بین‌المللی و انسانی ندارد بلکه تنها یک قسمت جدید از سریال توطئه‌ علیه سوریه و مردم آن است و همه باید بدانند مردم ما که در دفاع از کشور خود جانفشانی کردند، هرگز تحت تاثیر این اقدامات قرار نخواهند گرفت، ما قدرتمان را ابتدا از خداوند عزو جل و در ادامه از فداکاری‌های شهدای پاک و مردان دلاور ارتش‌مان می‌گیریم.

خزان السهو، رئیس اتحادیه کشاورزان دیرالزور نیز گفت: کشاورزان استان تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای مردم و مقابله با این محاصره اقتصادی ظالمانه موسوم به قانون سزار انجام خواهند داد.

شیخ فواز الوکاع، یکی از چهره‌های برجسته طایفه البوخابور نیز اظهار کرد: شکست دادن سوریه دشوار است و اقدامات ظالمانه‌ای که آمریکا علیه مردم سوریه در پیش گرفته فقط به دلیل شکست ابزارهای تروریستی آن در خاک سوریه و شکست آنها در میادین نبرد به لطف دلاوری‌های نیروهای ارتش سوریه است که ما حامی و پشتیبان آنها هستیم.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قانون سزار سوريه قانون سزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود