Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صلواتیان ظهر دوشنبه در جلسه مردمی ستاد غدیر استان همدان که با هدف احیای مردمی سنت‌های عید ولایت و امامت در سالن جلسات تالار قرآن برگزار شد، بیان کرد: فعالیت‌های استان همدان در زمینه عید غدیر خم طی سال‌های گذشته چشمگیر نبوده و واقعیت این است که برای غدیر کاری نکرده‌ایم.

وی بابیان اینکه در گذشته صفحات زیادی تحت عنوان گزارش عملکرد توسط ادارات و هیئت‌ها درباره برگزاری برنامه‌های عید غدیر تهیه می‌شد اما امسال تصمیم بر این است که فعالیت وسیعی انجام دهیم تا اندکی در مقابل امیرالمومنین (ع) سربلند باشیم، عنوان کرد: جای پرچمی با مضمون غدیر و امام علی (ع) در سطح شهر خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان از برنامه ریزی برای نصب پرچم و فضاسازی شهری مناسب سخن گفت و افزود: این کار با همکاری هیئت‌ها، تشکل‌ها، اصناف و خیرین انجام خواهد شد.

صلواتیان با بیان اهمیت فعالیت واحد خواهران ستاد مردمی غدیر گفت: واحد خواهران پتانسیل بسیار بالایی دارد چراکه قسمت عمده ارزشی‌ها در جامعه را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز در این جلسه پیشنهاد داد: روی پرچم‌هایی که قرار است در سطح شهر نصب شود احادیث عملی درج شود.

ربیعه علیمحمدی گفت: باید در دهه علوی شعارها و رفتار علوی را تبلیغ کنیم و وارد پویش‌های مردمی مانند پویش‌های آشتی خانواده و خوش اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی شویم.

دبیر واحد خواهران ستاد مردمی غدیر استان همدان نیز بابیان اینکه ستاد غدیر یک ستاد مردمی بوده و کار مردمی نیز همواره موفقیت آمیز بوده است، ادامه داد: با وجود اهمیت ظاهرسازی زیبا، نباید توجه صرف به ظواهر داشته باشم و باید مسئله کمیت فعالیت‌ها را نیز بالا ببریم چراکه ما به عنوان شیعه وظیفه داریم تبلیغ را ادامه دهیم.

زهرا علی بخشی گفت: سنت‌های فراموش شده زیبایی برای عید غدیر وجود دارد که می‌توان آنها را زنده کرد به طوری که می‌توان صحبت‌هایی در رابطه با علی شناسی، آیه تبلیغ، مجموعه‌های نهج البلاغه و موضوعات دیگر داشت.

کد خبر 4955516

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان بیرجند ایلام آتش سوزی مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان مواد مخدر خطبه های نماز جمعه ستاد مردمی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران

سیدحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جوان اهل شهرستان گرمی مغان که در تهران با یک افغانی درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از سه سال با پیگیری های ستاد صبر استان و تلاش های شبانه روزی و چند ماهه هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از قصاص نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده و دیار خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خانواده ای از شهرستان گرمی مغان به ستاد صبر استان مراجعه کرده و درخواست کمک برای نجات فرزند جوان خویش را کردند و ابراز داشتند که در یک نزاع و درگیری ناموسی در تهران پسرشان مرتکب قتل شده و یک مرد افغانی را ناخودآگاه به قتل رسانده است و حکم قصاص قطعی شده و می خواهند این حکم را اجرایی کنند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل ادامه داد: بعد از درخواست این خانواده و ورود صلح یاران ستاد صبر استان و تلاش های آنان خانواده مقتول از قصاص منصرف شده و خواستار پرداخت دیه شدند.

علوی بیان کرد: بنا به علت عدم توانایی مالی خانواده قاتل در پرداخت دیه با هماهنگی ستاد صبر استان هنرمندان و فعالان مجازی استان اردبیل برای جمع آوری مبلغ خواسته شده در فضای مجازی فراخوان زده و بعد از چند ماه تلاش مبلغ رضایت را جمع آوری کرده و رضایت قطعی از خانواده مقتول اخذ شد و این جوان نادم به آغوش خانواده و شهر خود بازگشت.

رییس مرکز حل اختلاف استان در پایان گفت: هیأت بخشایش، صلح یاران و خیرین نیک اندیش ستاد صبر استان در سال گذشته توانستند با تلاش های جهادی و مستمر خود ۹ پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کرده و از قصاص ۹ انسان نادم و گرفتار جلوگیری کنند.

کد خبر 6094969

دیگر خبرها

  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم