Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:21:50 GMT

آغاز بازار آنلاین جشنواره فیلم کن

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۷۲۶۲

آغاز بازار آنلاین جشنواره فیلم کن

بازار فیلم هفتاد و سومین جشنواره فیلم کن از امروز و به مدت ۵ روز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، با وجود لغو برگزاری جشنواره فیلم کن ۲۰۲۰ به سبب بحران جهانی کرونا، دست‌اندرکاران این رویداد سینمایی در نهایت تصمیم گرفتند بازار جشنواره کن را که از مهم‌ترین بازارهای خرید، فروش و معرفی آثار سینمایی جهان است را از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ ژوئن (۲ تا ۶ تیر) به صورت مجازی برگزار کنند و  پلتفورم آنلاین "Cinando" میزبان بازار جشنواره کن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازار آنلاین جشنواره کن (online Marché du Film) شامل غرفه‌های مجاری برای کمپانی‌های فیلمسازی است و این امکان را فراهم کرده تا این کمپانی‌ها آثار سینمایی و پروژه‌های در حال ساخت خود را به نمایش بگذارند و با خریداران بین‌المللی ارتباط برقرار کنند. همچنین غرفه‌هایی مجازی نیز برای صندوق‌های حمایت از آثار سینمایی و هیات‌های منطقه‌ای فیلم در نظر گرفته شده است. 

امسال در بازار مجازی جشنواره کن ۲۶۱ عامل عرضه و فروش فیلم (sales agent) دارای غرفه های مجازی بوده و حق نمایش آن لاین فیلم های خود را در بازار خواهند داشت که نسرین میرشب با شرکت دریم لب فیلمز و محمد اطبایی با مستقل های ایرانی تنها ایرانی های این بخش از بازارند.

در بخش موسسات هم ۶۱ بنیاد و نهاد رسمی و دولتی و از جمله بنیاد سینمایی فارابی حضور دارند که در زیر مجموعه فارابی جشنواره جهانی فیلم فجر، مرکز گسترس سینمای مستند و تجربی، مجموعه هنر و تجربه و شرکت های ایریماژ، الی ایمیج و آی فیلم پرو ثبت نام شده اند. شماری دیگر پخش کننده های بین المللی سینمای ایران مانند علی قاسمی، علیرضا شاهرخی، مرجان علیزاده، گلریز احتیاطی و مهیار صادقی نیز به عنوان شرکت کننده در بازار فیلم مجازی کن حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار جشنواره فیلم کن جشنواره کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج