Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تهران از مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی کهریزک بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به مناسبت شهادت آیت الله بهشتی و در راستای بزرگداشت هفته قوه قضائیه و تجلیل از نیروهای این قوه و همچنین کسب آگاهی از کیفیت و نحوه ارائه خدمات و بررسی و رفع مشکلات مراجعین، در تاریخ ۰۲/ ۰۴/ ۱۳۹۹ دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران به اتفاق جمعی از معاونین و مسئولین محترم پزشکی قانونی استان تهران از محل مرکز تشخیصی آزمایشگاهی استان تهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید القاصی با حضور در کلیه قسمت‌ها و واحدهای مرکز مذکور از نزدیک نوع عملکرد آن مجموعه را ملاحظه و با کارکنان آن مرکز به صورت حضوری گفت‌وگو کرد.

دادستان تهران پس از بازدید از مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی کهریزک نسبت به انجام ملاقات عمومی با مراجعین اقدام و ضمن استماع مشکلات مردم نسبت به صدور دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و برطرف شدن موانع و تسریع در امور مراجعین اقدام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان تهران هفته قوه قضاییه كهريزك مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • جوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • صدور برگه‌ جواب تقلبی در آزمایشگاه‌ها صحت ندارد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران