Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:53:36 GMT

تبلیغات اسلامی سازمانی ولایی و انقلابی است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۷۵۷۶

تبلیغات اسلامی سازمانی ولایی و انقلابی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ میرجلال موسوی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به مناسب سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: تبلیغات اسلامی از بدو تشکیل تاکنون سازمانی ولایی و انقلابی بوده که خوشبختانه در موضوعات فرهنگی و دینی به خوبی عمل کرده است.

وی ادامه داد: توجه به تبلیغ از مهمترین اهداف انقلاب است زیرا در شرایط کنونی که دشمنان از تمامی روش‌ها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند ما نیز باید با استفاده از روش‌های نوین در مقابل آنها حرکت کنیم که مدیریت این حرکت بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان ویژه استان فارس با بیان اینکه وظایف یگان ویژه تنها به موضوعات انتظامی خلاصه نمی‌شود تاکید کرد: یگان ویژه همواره در تأمین امنیت و آسایش در کنار مردم بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند اما این تنها وظیفه یگان ویژه نیست.

سرهنگ موسوی یادآور شد: امروز برنامه‌های فرهنگی و دینی متعددی در یگان ویژه استان فارس اجرایی می‌شود که در این راستا باید از توانایی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز استفاده شود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های قرآنی، دینی و فرهنگی برای کادر و خانواده‌های آنها در حالی برگزار می‌شود که حدود ۳۰۰ حافظ قرآن کریم در یگان ویژه استان فارس مشغول به خدمت هستند.

فرمانده یگان ویژه استان فارس ادامه داد: با همکاری سپاه گروه‌های جهادی تشکیل دادیم و در مناطق محروم و کم برخوردار حضور داریم تا مشکلات آنها را برطرف کنیم که خوشخبتانه در این حرکت توانسته‌ایم فعالیت خوبی داشته باشیم.

سرهنگ موسوی یادآور شد: در موضوع کم رسانی در اتفاقات طبیعی مانند سیل و زلزله مأمورین یگان ویژه استان فارس در کمترین زمان ممکن در جهت کمک رسانی به مردم در محل حادثه حاضر می‌شوند.

وی تاکید کرد: همراهی و همکاری با دستگاه‌های مختلف استان فارس از اولویت‌های یگان ویژه استان در خصوص توسعه فعالیت‌های اجتماعی است.

کد خبر 4955568

منبع: مهر

کلیدواژه: یگان ویژه شیراز تبلیغات اسلامی فارس ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان بیرجند ایلام آتش سوزی مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان مواد مخدر خطبه های نماز جمعه یگان ویژه استان فارس تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس

سازمان هواشناسی کشور به دنبال افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریای خلیج فارس نسبت به اختلال در ترددها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، خطر غرق‌شدن شناورها به‌ویژه شناورهای سبک و نیمه‌ سنگین، خطر غرق‌شدن شناگران در مناطق تحت تأثیر هشدار داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی دریایی سطح زردرنگ از افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا خبر داده و آورده است: طی روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر، در شمال خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و در روز شنبه (۱۵ اردیبهشت‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر و در شمال خلیج فارس، افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه‌ای ۲۴ تا ۲۶ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج در سواحل تا ۱/۸ و دور از سواحل بیش از ۱/۸ پیش‌بینی می‌شود.

از این رو افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس، اختلال در ترددها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، خطر غرق‌شدن شناورها به‌ویژه شناورهای سبک و نیمه‌ سنگین، خطر غرق‌شدن شناگران در مناطق تحت تأثیر وجود دارد.

در همین راستا سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • هشدار زرد هواشناسی به این مناطق و استان‌ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • دهه کرامت فرصتی برای ارتقای معارف ولایی
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند