Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که دولت آمادگی دارد تا در تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج به شهرداری این کلانشهر کمک کند.

محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در حاشیه بازدیدی که به همراه وزیر راه و شهرسازی از پروژه بزرگراه شمالی کرج داشت، افزود: دولت به دنبال آن بود تا یک پروژه بزرگراه یا آزاد راهی از سمت تهران به کرج به سرانجام برساند که این امر به تکمیل آزاد شهید همت بین تهران و کرج ختم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما این پروژه را در ماه های اخیر به سرانجام رساندیم اما برای اینکه  مردم از آزاد راه  شهید همت به نحو مطلوب و بدون مشکلات ترافیکی استفاده کنند و از این معبر نیز بتوانند  به سمت استان های غربی و شمالی گذر نمایند دولت اعلام آمادگی کرده تا به شهرداری کرج برای اتمام آزاد راه شمالی این کلانشهر کمک کند.

وی اضافه کرد: بایستی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری کرج برای اتمام پروژه بزرگراه شمالی تزریق اعتبار و مساعدت مالی کنیم که بدین طریق در کمتر از یکسال این پروژه بهره برداری شود.

نوبخت با بیان اینکه تاکنون بر مبنای وعده ای که با شهرداری کرج داشته ایم به جلو رفته ایم گفت: از نظر تزریق منابع مالی به پروژه بزرگراه شمالی، آنچه سهم دولت است متوقف نمی شود.

بزرگراه شمالی کرج که به نام سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده از تیرماه سال ۹۵ عملیات احداث آن آغاز شده که تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

این آزاد راه به طول ۱۷.۵ کیلومتر ،آزاد راه شهید همت را در شرق کرج به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج  متصل می کند.

با گشایش این مسیر بخش زیادی از ترافیک آزاد راه تهران - کرج - قزوین به مسیر جدید ( آزاد راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) انتقال می یابد.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بزرگراه شمالی کرج پروژه بزرگراه شمالی شمالی کرج راه شمالی آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش صبح امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح ۸۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی باب یان اینکه امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد، افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

کد خبر 748054

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد