Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@08:09:00 GMT

وضعیت عجیب بیرانوند در فهرست آنتورپ

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۷۶۷۰

وضعیت عجیب بیرانوند در فهرست آنتورپ

یک رسانه بلژیکی در اقدامی عجیب از «بیرانوند» نه به عنوان بازیکن باشگاه «آنتورپ»، بلکه به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه نام برده است.

به گزارش مشرق، در حالی که علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی کشورمان و باشگاه پرسپولیس با تیم فوتبال آنتورپ قرارداد امضا کرده، سایت بلژیکی" voetbalbelgie" در اقدامی عجیب، نام او را فقط به عنوان یکی از "گزینه های" مدنظر این تیم درج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بیرانوند با پرسپولیس لیگ را آغاز می‌کند؟

این رسانه بلژیکی که فهرست بازیکنان ورودی، خروجی و گزینه‌های مدنظر باشگاه‌های لیگ برتر این کشور (ژوپیلر لیگ) را منتشر می‌کند، تا چندی پیش حتی نام بیرانوند را در بین گزینه‌های باشگاه آنتورپ هم نمی‌آورد، اما حالا نام دروازه بان تیم ملی کشورمان را در کنار نام «کاوه رضایی» مهاجم ایرانی کلوب بروژ در فهرست گزینه‌های تیم چهارم «ژوپیلر لیگ» درج کرده است.

این در حالی است که بیرانوند از مدت‌ها قبل با آنتورپ قرارداد امضا کرده و قرار است به زودی برای حضور در آزمایش‌های پزشکی این تیم راهی بلژیک شود.

البته بیرانوند یک بار قصد سفر به بلژیک را داشت که به خاطر شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا سفر او لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم علیرضا بیرانوند آنتورپ دروازه بان پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری