Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:21:26 GMT

محصص: در مورد اسکوچیچ زود قضاوت نکنیم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۷۷۷۹

محصص: در مورد اسکوچیچ زود قضاوت نکنیم

مرتضی محصص درباره انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: در حال بررسی و مطالعه درباره این موضوع هستیم. این سوال را هفته آینده بهتر می‌توانم پاسخ بدهم. در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و امیدوار هستیم مشکلاتی که در قبل داشتیم دیگر تکرار نشود. سعی می‌کنیم مربی را انتخاب کنیم که صاحب تجربه باشد. خیلی مهم است که مربی مورد نظر برای آن رده سنی مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نام‌هایی چون علیرضا منصوریان و حمید استیلی که برای این تیم یاد می‌شود گفت: اسامی همه قابل احترام هستند. نام هیچ‌کسی برای تیم جوانان انتخاب مشخص نشده است. آقای پورموسوی تصمیم گرفت با ما نباشد. مصاحبه‌هایی که از ایشان خواندم این بود که می‌خواهند با تیم‌های لیگ برتری همکاری کنند.

رییس کمیته توسعه فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره روی کار آمدن مربی خارجی برای تیم جوانان خاطرنشان کرد: روحم از گزینه خارجی خبر ندارد.

وی همچنین درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اذعان داشت: با مربیان لیگ برتری جلسه بسیار خوبی داشتم. یکی از بحث‌هایی که در این جلسه مطرح شده در خصوص اسکوچیچ بود. هر مربی در یک محیطی که احساس آرامش داشته باشد و استرس وجود نداشته باشد بهتر کار می‌کند. باید برای سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شرایطی را فراهم کنیم که بهتر کار کند. اسکوچیچ چند سال در ایران بوده و شناخته خوبی دارد. جامعه فوتبال نه تنها از اسکوچیچ بلکه از هر مربی در هر سطح و جایگاهی باید حمایت کند و فرصت کار بدهد. همچنین نباید زود قضاوت نکنیم.

محصص همچنین تصریح کرد: جلسه امروز گردهمایی کمیته آموزش برای مربیان لیگ برتری در رابطه با کووید ۱۹ و دوپینگ و تاثیر خستگی در بازیکنان بود. من درباره عبور از لایه‌های دفاعی حرف زدم. آقای پورنعمت درباره ضد حمله حرف زد. امیدوارم این سمینارها زیاد شود.

وی درباره مصدومیت‌هایی که این روزها برای بازیکنان ایجاد می‌شود، گفت: من امروز از سخنرانی دکتر شهاب یاد گرفتم. یکی از دلایل بزرگ مصدومیت، خستگی است. باید مسوولان ببینند دلیل خستگی بازیکنان چیست. از الگوی خواب خوب نداشتن یا تغذیه نامناسب یا مسائل روانی است؟ ما تعدادی بازیکن شاخص را از دست دادیم. اما این هوشیاری را در کادرهای پزشکی باشگاه‌های مختلف داریم و امیدوارم چنین اتفاقی تکرار نشود.

محصص در پایان راجع به برنگشتن دژاگه به فوتبال ایران و احتمال دعوت دوباره‌اش به تیم ملی ایران گفت: هر وقت بخواهم روحیه بگیرم بازی ایران و آرژانتین را می‌بینم. مقابل فینالیست جام جهانی بازی کردیم که یکی از بهترین بازی‌های ما بود. اگر داور تصمیم بهتری می‌گرفت می‌توانستیم حداقل مساوی بگیریم. اشکان یکی از بهترین‌ها بود و درخشان ظاهر شد اما اینکه در تیم ملی باشد یا نباشد، سرمربی باید تصمیم بگیرد و دست ما نیست. با این حال نیاز نیست حتما یک بازیکن ۹۰ دقیقه بازی کند؛ حالا چه در باشگاه و چه در تیم ملی.

برچسب‌ها تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال جوانان علیرضا منصوریان حمید استیلی مرتضی محصص

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال جوانان علیرضا منصوریان حمید استیلی مرتضی محصص تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال جوانان علیرضا منصوریان حمید استیلی مرتضی محصص تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری

داور 31 ساله تهرانی که متولد 8 آذر 1371 است و مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی دارد. نام او از سال 2020 وارد لیست بین‌المللی داوران شد.

این، اولین قضاوت عرب‌براقی در جام حذفی این فصل است. او در لیگ برتر این فصل، 2 بازی پرسپولیس (برد یک صفر بیرون از خانه برابر تراکتور و تساوی 2 بر 2 بیرون از خانه برابر استقلال خوزستان) را سوت زده ولی قضاوتی برای آلومینیوم نداشته است.

این برای پنجمین بار است که عرب‌براقی در جام حذفی قضاوت می‌کند. در 4 بازی قبلی، 13 کارت زرد از جیب او خارج شده و یک پنالتی هم اعلام شده است. 

عرب‌براقی 9 بازی پرسپولیس در همه رقابت‌ها را سوت زده و قرمزها با او، 6 برد و 3 مساوی دارند و هرگز شکست نخورده‌اند به علاوه 10 اخطار و 2 اعلام پنالتی که هر دو هم گل شده است. تمامی این 9 بازی در لیگ برتر بوده است.

عرب‌براقی سابقه سوت زدن 6 بازی آلومینیوم را هم دارد: 4 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در جام آزادگان. یک برد، 3 مساوی و 2 باخت برای نماینده اراک در این بازی‌ها ثبت شده به علاوه 4 کارت زرد و یک خطای پنالتی. 

این برای سومین بار است که عرب‌براقی، رویارویی پرسپولیس و آلومینیوم را قضاوت می‌کند. هر 2 دیدار قبلی را پرسپولیس با کلین‌شیت برده است؛ 2 صفر در ورزشگاه آزادی و در دور برگشت لیگ بیستم با گلهای مغانلو روی پاس ترابی و ترابی روی پاس مغانلو و یک صفر در دور رفت لیگ 22 در اراک با تک گل میلاد سرلک روی پاس ترابی.

آلومینیوم در اراک با قضاوت عرب‌براقی، یک برد، یک مساوی و یک باخت دارد. پرسپولیس هم بیرون از خانه با سوت این داور، 4 برد و 2 مساوی کسب کرده است.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود