Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین انصاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات ترانشه برداری (ترانشه سنگی) دو پیچ خطرناک در گردنه غلطی با هدف افزایش دید راننده و بخشنده کردن این محور با تکیه بر نیرو و ماشین آلات راهداری انجام شد.

وی اصلاح و بازگشایی ۱۰ پیچ سنگی در محور تنگ شهید (تنگ جلو) با یک دستگاه پیکور را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این پروژه، ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده‌ای، افزایش دید راننده در پیچ‌های جاده و بخشنده سازی محور برای کاهش احتمال آسیب به مردم و خودروها در هنگام بروز حوادث جاده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری سرعت بخشی به عملیات راهداری زمستانه و خدمت رسانی به مردم در زمستان را از دیگر اهداف این پروژه بیان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سمیرم گفت: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محور سمیرم-کمه-پادنا به طول سه و نیم کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان به شمار می‌آید.

کد خبر 4955611

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جاده سمیرم ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام بیرجند آتش سوزی مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان مواد مخدر سازمان تبلیغات اسلامی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد