Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:16:44 GMT

سرپرست جدید فرمانداری ویژه دزفول معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۷۹۳۱

سرپرست جدید فرمانداری ویژه دزفول معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، امروز (دوشنبه ۲ تیر) با حضور حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، امروز (دوشنبه 2 تیر) با حضور علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم «علی فرهمندپور» با بیان اینکه یکی از توجهات ویژه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را جوانگرایی و استفاده از خردجمعی است و اظهار کرد: ایشان بر توجه به این دو موضوع تاکید بسیاری دارند.

 

سرپرست جدید فرمانداری ویژه دزفول با تاکید براینکه تمام برنامه ها و اهداف باید مبتنی بر دغدغه مردم باشد تصریح کرد: زمانی به اعتلا خواهیم رسید که به دنبال رفع مشکلات و نیازهای اساسی مردم باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود وحدت و همدلی که در بین مردم و مسئولان دزفول طنین‌انداز شده، در حد شعار نباشد افزود: وحدت، تعامل، یکرنگی و موفقیت هزینه دارد؛ برخی جاها لازم است کوتاه بیاییم و در برخی موقعیت‌ها باید استوار باشیم.

 

«امید بن‌عباس» نیز عنوان کرد: در آغاز حضور ۱۹۵ روزه خود در شهرستان دزفول فضای شهرستان یک فضای انتخاباتی و حساس بود که خوشبختانه با همکاری شورای تامین، هیئت نظارت و هیئت اجرایی از این گذر با سربلندی خارج شدیم.

 

سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول انتخابات این شهرستان را انتخاباتی سالم و پرشور دانست و اضافه کرد: پس از انتخابات بلافاصله اعلام رسمی شیوع کرونا شد و ما وارد بحران این بیماری شدیم و هر چند وضعیت دزفول قرمز است اما اقدامات بسیار خوبی انجام شده که اگر این اقدامات صورت نمی‌گرفت وضعیتی مشابه استان‌های قم، گیلان و مازندران برای دزفول رخ می‌داد.

 

وی با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی فرمانداری و ایجاد جوان‌گرایی طی مدت حضور خود ابراز کرد: استاندار خوزستان در این مدت ۱۷ سفر به دزفول داشته، هر چند انتخابات و کرونا وقت بسیار زیادی از ما گرفت اما طرح‌های اقتصادی شهرستان پیگیری شدند به گونه‌ای که فاز دوم کارخانه فولاد روهینا آماده بهره‌برداری است.

 

بن‌عباس به اجرای طرح‌های گردشگری متعدد در دزفول اشاره کرد و اذعان داشت: بالغ بر یک‌میلیارد تومان اعتبار برای مرمت پل باستانی دزفول اختصاص یافت و مرمت این اثر ارزشمند در حال اجرا است.

 

وی در پایان یاد آور شد: در مدت حضور در دزفول چندین طرح هدفمند با اعتبار هفت‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل بودجه روستاهای فاقد دهیاری در مناطق محروم شهرستان اجرا شد و روستاهای شوی و ۲۸ روستای اطراف آن نیز برای نخستین بار از آب شرب برخوردار شدند.

 

در این مراسم «علی فرهمندپور» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول معرفی و از زحمات «امید بن‌عباس» سرپرست پیشین این فرمانداری تقدیر شد. بن‌عباس نیز طی حکمی از سوی استاندار خوزستان به عنوان مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان منصوب شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرپرست فرمانداری دزفول دزفول آئین تودیع و معارفه فرمانداری ویژه دزفول استاندار خوزستان بن عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • پس از پر شدن سد دز؛ بوستان‌های دزفول زیر آب رفتند | ویدئو
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد