Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:01:33 GMT

ستین: همه دنیا داوری مادرید-سوسیداد را دیدند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۷۹۳۴

ستین: همه دنیا داوری مادرید-سوسیداد را دیدند

سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با بیلبائو به داوری بازی شب گذشته رئال مادرید و سوسیداد واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از بازی رئال مادرید و سوسیداد که با برتری کهکشانی ها در آنوئتا به اتمام رسید و باعث بازگشت به صدر آنها شد، کیکه ستین سرمربی بارسا به اتفاقات داوری بازی واکنش نشان داد.

ستین که در نشست خبری بازی با بیلبائو که فردا برگزار خواهد شد، شرکت کرده بود نیز به جمع مدعیان حمایت داوری ها از رئال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستین در شروع نشست و در مورد بازی برابر بیلبائو گفت:« همه می دانیم که بیلبائو چه حریف سرسختی است و شکست این تیم کار دشواری خواهد بود. هرگز بازی برای این تیم ساده نبوده و در کوپا دل ری هم توانستند ما را حذف کنند. درست است بازی برابر ما نیز برای هر تیمی دشوار است ولی بیلبائو هم روش های خود برای ضربه زدن را دارد. باید مانع ضد حملات شان شویم. در کوپا دل ری همه دیدند که وقتی ما سوار بازی بودیم، روی یک ضد حمله کار را تمام کردند. صبور بودن در زمین می تواند فاکتور مهمی در بازی فردا باشد.»

 

سرنوشت قهرمانی:« فعلا رئال چون در بازی های رودرو بهتر از ما عمل کرده، صدرنشین است ولی هر دو هم امتیازیم. دیگر جای اشتباه نیست ولی رئال هم ممکن است امتیاز از دست بدهد. رئال هم امکان ندارد بدون اشتباه ظاهر شود. خیلی موارد قهرمان لالیگا روز پایانی مشخص شده است. فعلا از رئال پایین تریم ولی هشت بازی دیگر باقیمانده و ما هم انگیزه بالایی برای پیروزی در همه آنها داریم. هدف این است که تا روز پایانی، شانس قهرمانی داشته باشیم.»

 

 

 

 

تصمیمات داوری:« تمرکزم روی خودمان است. ما مشکلات فوتبالی داریم ولی از عملکرد بازیکنان راضی هستم. دو بازی را برده ایم و یک بازی را نیز مساوی کردیم. شش گل زده ایم و گلی دریافت نکرده ایم. برابر سویا که تیم سوم جدول بود، نمایش خوبی داشتیم. البته که ضعف هایی هم وجود دارد که باید برطرف شوند. دوست دارم در تمام کنندگی بهتر کار کنیم و مطمئنم که در این زمینه بهتر خواهیم شد.»

 

داوری بازی رئال مادرید و سوسیداد:« چیزهایی هستند که تحت کنترل ما قرار ندارند. ما کاری که باید انجام دهیم، کسب پیروزی است. دیشب همه دنیا داوری بازی رئال مادرید و سوسیداد را دیدند و هر کسی می تواند نتیجه گیری خودش را داشته باشد. من و پیکه هم می توانیم برداشت خودمان را داشته باشیم. از نظر من، پیکه انسان بسیار باهوشی است.»

 

وی ای آر:« این تکنولوژی ای است که می تواند بهتر کار کند. اینطور نباشد که در صحنه های مشابه، تصمیمات متضاد گرفته شود. باید شفافیت بیشتری در وی ای آر باشد. الان برداشت ما این است که عملکرد وی ای آر خوب و یکسان نبوده است.»

 

بارسلونا رئال مادرید اتلتیک بیلبائو کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید اتلتیک بیلبائو کیکه ستین رئال مادرید و سوسیداد داوری بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو، متولد سال 2009، اولین قرارداد خود با رئال را در سال 2022 برای چهار فصل امضا کرده بود ولی به قدری در دو سال اخیر خوب کار کرد که مدیران باشگاه رئال مادرید متقاعد شدند قراردادی جدید و طولانی مدت به او پیشنهاد دهند و او نیز دیروز در حضور پدر و مادرش آن را امضا کرد.

انزو در سال 2017 بود که وارد آکادمی لافابریکای رئال مادرید شد و اکنون در دسته زیر 17 ساله ها بازی می کند. او فصل قبل توانست برای رئال 17 گل به ثمر برساند. پست بازی او متفاوت با پدرش است و با قامت بلندش در خط حمله رئال پست شماره 9 را دارد. انزو همچنین برای رده های پایه اسپانیا نیز به میدان رفته و گلزنی کرده است.

انزو می خواهد جا پای پدرش بگذارد که در رئال یک اسطوره و در واقع پرافتخارترین بازیکن تاریخ، مشترک با کریم بنزماست.

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)