Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@06:44:24 GMT

کنگره ملی تبلیغ در سراسر کشور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۸۱۶۹

کنگره ملی تبلیغ در سراسر کشور برگزار می‌شود

حجت الاسلام سعید مهدوی امین از برگزاری کنگره ملی تبلیغ در سال ۱۴۰۰ به صورت استانی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سعید مهدوی امین امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: کنگره ملی تبلیغ در سال ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود و ما گام دوم تبلیغ کار را شروع کردیم و در هفت گام به صورت شهرستانی و ملی با اصناف پانزده گانه برنامه‌هایی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تبلیغ اسلام ناب محمدی، مردمی سازی تبلیغ، الگوی تحول تبلیغات، الگوی حکمرانی فرهنگی انقلاب اسلامی، الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی به عنوان محورهای کنگره تبلیغات بوده که تلاش می شود تا به یک روش  نوین در بحث تبلیغ دینی دست یابیم.

وی افزود: ائمه جمعه ،اساتید، تشکل‌ها، ائمه جماعت ،روحانیان مستقر در روستاها، فعالین هیئت ها، کانون‌های فرهنگی ،فعالان رسانه‌ای ،معلمان مشاهیر، فعالان اقتصادی و… می توانند به عنوان مبلغ دینی در این مسیر ما را همراهی کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: اول تیرماه به عنوان سالروز تاسیس سازمان تبلیغات به فرمان حضرت امام(ره) در سال۱۳۶۰ تشکیل شد و بنای سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ، اعزام مبلغ، روشها و ابزارهای گوناگون در راستای اقدامات فرهنگی است  که بتواند آنچه را در جامعه از نظرمسائل فرهنگی و دینی نیاز است را پاسخگو باشند.

مهدوی امین تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که هویت انقلاب اسلامی را نشانه بگیرد و ما وظیفه داریم این هویت را به جامعه برگردانیم  وتبلیغات دینی نیاز به یک تحول دارد و امروزه گام دوم تبلیغ درپی  گام دوم انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: ساماندهی مساجد به صورت مرحله ای در اولویت است و سه طرح در دستور کار قرار دارد که  امام جماعت مسجد محله، امام جماعت روستا که در ۱۵۰ امام جماعت محله ای در سطح استان وجود دارد و در واقع پایگاه فرهنگی و اجتماعی که در ۲۰ پایگاه در سطح استان فعال هستند، می باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان اذعان داشت: در دوران کرونا جامعه دینی ما در این زمینه دچار تحولاتی شده اند و تمام اماکن مذهبی ما تعطیل شدند، حوزه دین در این دوران خوش درخشید و ما نشان دادیم که هیچ فاصله ای بین دین و علم وجود ندارد اولین استانی هستیم که حتی یک فوتی کرونا هم بدون رعایت موازین اسلامی تدفین نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900983

دیگر خبرها

  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند