Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادسرای تهران با بیان اینکه خبرآزاد بودن ۵ محکوم اقتصادی به حبس‌های طویل المدت صحت ندارد، اعلام کرد: تنها یک نفر در حال حاضر به صورت مرخصی در خارج از زندان به سر می‌برد که دستور جلب او صادر و در شرف دستگیری و ورود به زندان است.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، در پی ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر آزادی پنج نفر از محکومان اقتصادی که سال گذشته به حبس‌های طولانی مدت محکوم شده اند روابط عمومی دادسران تهران اعلام کرد: چنین ادعایی صحت نداشته و این محکومان، هم اکنون در زندان حاضر و در حال تحمل کیفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، در میان محکومانی که ادعای آزادی آن‌ها مطرح شده است، تنها یک نفر در حال حاضر به صورت مرخصی در خارج از زندان به سر می برد، این فرد مدعی انجام جراحی قلب بوده است که پس از بررسی ادعای وی از سوی پزشکی قانونی و اعلام اینکه اعزامش به زندان مشکلی ایجاد نمی‌کند دستور جلب وی صادر و در شرف دستگیری و ورود به زندان است.

اخیر شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر آزاد بودن محکومین هادی رضوی، پرویز کاظمی، علی بخشایش، محمد رضا توسلی و ابوالفضل میرعلی منتشر شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته قوه قضاییه دادستانی تهران محمد هادی رضوی علی بخشایش پرویز کاظمی محمدرضا توسلی بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی