Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان با اشاره به قتل دو کودک توسط مادرشان در کرمان گفت: نحوه پاسخگویی دستگاه‌های متولی به این مادر در سال‌های گذشته باید بررسی شود. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی ظهر امروز در نشست رئیس کل و مدیران قضائی استان کرمان با استاندار و معاونان وی با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: از طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات اجتماعی زیادی در استان کرمان وجود دارد اما طرحی برای مقابله با این آسیب‌ها نیست افزود: گزارشاتی است که مادری که در هفته‌های گذشته دو دخترش را کشته است سال‌ها به دستگاه‌هایی برای استمداد مراجعه کرده است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه این دستگاه‌ها باید پاسخگو باشند که چه کارهایی برای پیشگیری از این اتفاق انجام داده‌اند و نحوه برخورد آنها بررسی شود گفت: با دستگاه‌هایی که پاسخ قابل قبول به این مادر نداده‌اند در حالی‌ که قانوناً می‌توانستند حمایت کنند باید برخورد شود.

وی با بیان اینکه قبول داریم که ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مشکلات اقتصادی است و ریشه حاشیه‌نشینی را بیکاری می‌دانم تصریح کرد: اما این مسائل دلیل نمی‌شود که آسیب‌های اجتماعی رها شود.

فدائی با اشاره به اینکه مقصران این حادثه را پیگیری می‌کنیم گفت: ادارات مرتبط با مسائل اجتماعی باید در ارتباط با مقابله با این مشکلات طرح داشته و با هم‌افزایی طرح‌های قابل توجیه و قانونی را اجرایی کنند.

ماجرای ‌تکان‌دهنده مرگ 2 کودک در کرمان / مادر سنگدلی که دو دخترش را با "متادون" کشتگزارش| پدیده خانواده‌کُشی در استان کرمان / از مسئولان ‌فرهنگی ـ اجتماعی چه خبر؟تکرار فاجعه خانواده‌کشی این بار در کرمان/ عصبانیت پدر دختر 25 ساله را به کام مرگ کشاند

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها حتما مشارکت مردم هم لازم است که باید نظر آنها را جلب کرد افزود: استان کرمان شرایط خاصی در بسیاری موارد دارد، 40 درصد از ارزش افزوده معادن کشور در کرمان تولید می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شرکت‌های مس و گل‌گهر در سال گذشته حدود پنج هزار میلیارد تومان سود خالص داشته‌اند خاطر‌نشان کرد: 22 هزار میلیارد تومان فروش مس سرچشمه در سال گذشته بوده است و در بخش کشاورزی رتبه نخست تولید کشور در تعداد زیادی از محصولات را داریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه با این ظرفیت‌ها 60 درصد جمعیت استان جزو چهار دهک پایین کشور هستند گفت: نگاه سیاسی باعث شده که استان پیشرفت نکند، برخی اختلافات سیاسی ریشه عمیق دارد که مانع توسعه استان شده است.

فدائی عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: البته در بسیاری موارد هم دستگاه‌ها خوب عمل کردند، جمعیت روستایی استان که از نعمت گاز بهره‌مند هستند در یک سال گذشته 7 درصد رشد داشته که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه نوسازی مدارس در سال 96 فقط 56 کلاس درس ساخته است گفت: امسال هزار کلاس درس جدید در استان کرمان ساخته می‌شود و از سوی خیران کمک خوبی شده است که با همدلی و تعامل و هم‌افزایی و کنار گذاشتن سلیقه‌های سیاسی در کارها به راحتی می‌شود کار کرد.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه آسیب‌های اجتماعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه آسیب های اجتماعی قوه قضائیه آسیب های اجتماعی استان کرمان آسیب های اجتماعی استاندار کرمان استان کرمان دستگاه ها آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران یگان امداد و کلانتری ۲۲ شهرستان کرمان، هنگام گشت زنی دو دستگاه موتورسنگین غیرمجاز را مشاهده و آن‌ها را توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد هر دو موتورسیکلت فاقد هرگونه اسناد و مدارک بوده و تردد آن‌ها غیرمجاز است.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در این رابطه هر دو موتورسیکلت توقیف و مالک آن‌ها برای تعین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد