Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال فردا (سه‌شنبه) راهی اهواز می‌شود تا روز چهارشنبه در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان برود. در همین رابطه، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای خطاب به هواداران خونگرم خود در استان خوزستان صادر کرد که به شرح زیر است:

«استان خوزستان از استان‌های ایران اسلامی است که تیم استقلال هیچ‌گاه در آنجا احساس غریبی نکرده‌ و تعصب هواداران استقلالی این استان همیشه زبانزد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه تیم استقلال در حالی راهی خوزستان می‌شود که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، امکان حضور هواداران عزیز در استادیوم، محل اقامت و فرودگاه وجود ندارد. مطمئناً هواداران عزیز استقلال در استان خوزستان با درک این موضوع ابتدا به سلامت خود و در ادامه به سلامت مجموعه تیم استقلال کمک می‌کنند تا مصاف استقلال و فولاد بدون مشکل خاصی برگزار شود.

باشگاه استقلال ضمن ارج نهادن به همه هواداران عزیز خوزستانی، از آنها می‌خواهد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با مسئولان برگزاری بازی همکاری داشته باشند و بدون شک این همکاری برگ زرین دیگری به فرهنگ والای مردم خونگرم و میهمان‌نواز اهواز اضافه می‌کند».

بیشتر بخوانید: اسپانسر قبلی استقلال کوتاه آمد

256 251

کد خبر 1402266

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز پیگیری شده و به اتمام می‌رسد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود تا یکی از دو دیدار مهم روز را برگزار کند. درباره اهمیت فنی این دیدار نکات مهمی وجود دارد، ولی موضوع قابل بحث، ممنوعیت ورود تماشاگران زن برای تماشای این بازی است.

هواداران زن باشگاه نساجی از زمانی که اجازه ورود آن‌ها به ورزشگاه صادر شده، همواره حضور پررنگ و تا جای ممکن پرشوری در ورزشگاه داشته‌اند، ولی برای تماشای این بازی مهم، از حضور در ورزشگاه منع شده‌اند. این موضوع محل اختلاف شده و بسیاری آن را با اتفاقات هفته گذشته دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی مرتبط کرده‌اند. در آن دیدار، یکی از هواداران سپاهان توهین‌های ناشایستی را درباره زنان پرسپولیسی به کار برد و پس از آن فضای رسانه‌ای ملتهب شد.

وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال خواست تا سریع به این موارد رسیدگی شود و فدراسیون هم در حکمی سریع، رأی به محرومیت ۱۰ ساله تماشاگر مذکور از حضور در ورزشگاه‌های مختلف برای تماشای فوتبال و زیرشاخه‌هایش داد. با‌این‌حال، هم‌زمانی این اتفاق و البته ورود جیمی‌جامپ زن در دیدار استقلال با آلومینیوم در اراک، دست به دست هم داد تا شایعه مذکور که اجازه ورود زنان هوادار نساجی به ورزشگاه به همین دلیل صادر نشده، پخش شود. ضمن اینکه پس از ماجرای ورزشگاه اراک، ورود زنان تبریزی هم به ورزشگاه ممنوع شد و همان داستان همیشگی مهیا‌نبودن زیرساخت مطرح شد.

باوجود ممنوعیتی که شورای تأمین مازندران اعلام کرده، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران شایعات مطروحه را رد کرده و گفته است که اتفاقات هفته‌های اخیر در ورزشگاه‌ها دلیلی برای ممنوعیت ورود زنان تماشاگران قائمشهری به ورزشگاه نیست. مهدی رضی در گفت‌وگویی که ایرنا، خبرگزاری دولت، آن را منتشر کرده، گفته است: «برای دیدار نساجی و پرسپولیس با توجه به ظرفیت ورزشگاه ۶۰۰ بلیت به هواداران تیم پرسپولیس اختصاص داده شد و با توجه به حساسیت این مسابقه و احتمال بروز تنش بین هواداران تصمیم بر این شد تا ورودی هواداران پرسپولیس جدا باشد. به همین دلیل سکوی ویژه بانوان هوادار نساجی در این مسابقه و دیدار با استقلال به هواداران تیم میهمان اختصاص داده شد. از طرفی نیز با توجه به فراهم‌نبودن ورودی و سکوی مجزای دیگر در این ورزشگاه امکان در‌نظر‌گرفتن فضای جایگزین برای بانوان هوادار نساجی در این مسابقه فراهم نبود. حضور بانوان هوادار نساجی در ورزشگاه شهید وطنی برای این باشگاه و هیئت فوتبال مازندران ارزشمند است و همبستگی فضای اجتماعی قائمشهر در حمایت از تیم نساجی را نشان می‌دهد، اما در این مسابقه به دلیل محدودیت ساختاری ورزشگاه امکان حضور بانوان گرامی هوادار نساجی وجود ندارد».

با توجه به اظهاراتی که در این زمینه عنوان شده نه‌تن‌ها بازی امروز بلکه بازی دو، سه هفته آینده نساجی برابر استقلال در این ورزشگاه هم بدون حضور تماشاگران زن برگزار خواهد شد. با‌این‌حال، ابهام کلی همچنان به قوت خود باقی است؛ چراکه مسئولان این شهر با اطلاع از زمان میزبانی از دو تیم پرسپولیس و استقلال و در‌اختیار‌داشتن ماه‌ها زمان، فکری برای حل‌کردن جایگاه زنان برای زمان میزبانی از دو تیم پایتخت نکرده‌اند؟

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب