Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران در مدت زمان حضورش در فولاد نتوانسته در بازی برابر استقلال گل بزند.

به گزارش" ورزش سه" لوسیانوپریرا یا همان شیمبا یکی از موفق ترین بازیکنان خارجی است که در لیگ برتر ایران بازی کرده است. او در تابستان سال 2012 و از تیم لیننزه به فولادخوزستان آمد و در اولین فصل حضورش 12 گل برای این تیم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در لیگ سیزدهم هم در فولاد بود و 9 گل زد و مورد توجه سپاهان قرار گرفت. با اینحال او دراین دو فصل با وجود زدن 21 گل اما در بازی ها برابر استقلال موفق به بازکردن دروازه حریف نشد.
نمایش او در فولاد باعث شد که به سپاهان بپیوندد. او با لباس سپاهان در همان سومین بازی لیگ چهاردهم برابر استقلال گلزنی و در برد سه بر یک تیمش نقش ایفا کرد. شیمبا در پایان لیگ پانزدهم از این تیم جدا و به گسترش فولاد رفت.  او در هفته یازدهم اینبار با لباس گسترش فولاد دروازه حریف را باز کرد و بازی با نتیجه 2، 2 مساوی شد.


لوسیانوپریرا در لیگ شانزدهم به صنعت نفت آبادان پیوست و با این تیم هم به استقلال گل زد. او در رقابت های جام حذفی و در مرحله نیمه نهایی تک گل تیمش را به ثمر رساند هرچند در نهایت استقلال با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

 


شیمبا در مجموع در فوتبال ایران 71 گل زده است ، که سه گل آن ها برابر استقلال بوده است اما او تا به حال با لباس فولاد نتوانسته دروازه این تیم را باز کند.


 بازی روز چهارشنبه دو تیم فولاد و استقلال برای شیمبا می تواند مسابقه ای برای شکستن طلسم گلزنی اش برابر استقلال با لباس فولاد باشد.

 

فولاد خوزستان لوسیانو پریرا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان لوسیانو پریرا برابر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روزبه چشمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. بازیکن باتجربه آبی‌ها که نقش مهم و کلیدی در خط دفاعی تیم داشته و در مسابقاتی که به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده نیز نمره قبولی دریافت کرده است.

روزبه در این فصل یک گل سرنوشت ساز و سه امتیازی را در جدال برابر سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد. گلی که ممکن است سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تعیین کند و جام را به اردوی آبی‌های پایتخت بیاورد.

چشمی طی دوران حضور در استقلال که به بیش از 200 بازی رسیده، تنها هشت بار موفق به گلزنی شده است اما تیم‌هایی که این بازیکن برای گلزنی انتخاب کرده، جزو تیم‌های قدرتمند و مدعی هستند.

در لیگ برتر، او توانسته است مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان (تیم‌های دوم تا چهارم جدول فعلی) فولاد، ذوب آهن و استقلال خوزستان گلزنی کند. این بازیکن در لیگ قهرمانان نیز دروازه الدحیل را گشوده تا در آسیا نیز موفق به گلزنی شود.

در میان فهرست قربانیان خاص و کم تعداد چشمی، قرار نگرفتن نام تراکتور نیز خودنمایی می‌کند. تیمی که روز چهارشنبه به مصاف استقلال می‌رود و باید دید که روزبه موفق به گلزنی خواهد شد و یا اینکه حداقل می‌تواند زمینه ساز پیروزی تیمش شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏